

fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
Huntly.ai dostępny dla wszystkich firm IT w Polsce
2023.06.05HR
Benefity pracownicze w Polsce i Europie. Preply.com sprawdziło, czego oczekują zatrudnieni oprócz dobrej pensji
2023.06.05Nieruchomości
B&B HOTELS z nową strategią dla polskiego rynku
2023.06.02CSR
IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów
2023.06.02Finanse
ID Logistics finalizuje przejęcie firmy Spedimex
2023.06.01Wydarzenia
Poznajcie Mistrzów ESG w Logistyce 2023!
2023.06.01Wydarzenia
STYROPMIN: 30 lat doświadczenia – 200 lat planów!
2023.06.01CSR
Volkswagen Financial Services napędza Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej”
2023.05.31Nieruchomości
Tremend przywraca dawny blask zabytkowej kamienicy w Szczecinie
2023.05.31