fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
AI w Call Center: zamiast zwolnień, wzrost zadowolenia pracowników
2025.01.23HR
Angel Kalinov obejmuje stanowisko Dyrektora Spedycji i odpowiada za rozwój nowego biura Girteki w Warszawie
2025.01.22Wyniki finansowe
B&B HOTELS Polska podsumowuje 2024 rok i zapowiada kolejne otwarcia
2025.01.22HR
Rok 2025 – co przyniesie w obszarze HR?
2025.01.22Nieruchomości
Sun&Fun Holidays debiutuje w Promenadzie – pierwszy punkt touroperatora w centrum handlowym
2025.01.22Technologie
Ultrawydajne i trwałe naświetlacze Magnum Battery od Lena Lighting na targach BAU w Monachium
2025.01.21Wydarzenia
Muzyczne perełki w Atrium Biała – zapraszamy na Giełdę Winyli i CD!
2025.01.21Wydarzenia
Zabawa szybka jak błyskawica w Promenadzie! Odwiedź warszawskie centrum i spotkaj Sonica!
2025.01.21Wydarzenia