fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopada!
2024.11.19Nagrody
G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami. Promenada najlepsza!
2024.11.19Wydarzenia
Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
2024.11.19Nagrody
Złoty Medal EcoVadis dla CEVA Logistics za działania na rzecz CSR i zrównoważonego rozwoju
2024.11.19Finanse
Volkswagen Financial Services: ścieżką klienta do pozycji lidera
2024.11.19Wydarzenia
Edzio Rap na żywo w centrum handlowym Reduta!
2024.11.19CSR
Epson i Maersk redukują emisję CO2e w transporcie morskim
2024.11.19Wydarzenia
Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała!
2024.11.18Wydarzenia