

fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Smerfy opanowują CH Biała! Niebieskie święto już 14 czerwca – z atrakcjami, zabawą i próbą pobicia Rekordu Guinnessa
2025.06.11Finanse
EFL oferuje finansowanie samochodów chińskiej marki Forthing
2025.06.10Nieruchomości
Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie
2025.06.10Nieruchomości
Zachodniopomorskie z nowym parkiem handlowym
2025.06.09Nieruchomości
Warszawski biurowiec Lighthouse sprzedany
2025.06.09CSR
Lime osiągnął kamień milowy: 1 milion przejazdów w ciągu jednego dnia
2025.06.09Wydarzenia
Prehistoryczna przygoda w G City Targówek! Jurassic World nadchodzi – 13 i 14 czerwca dzieci staną się bohaterami filmu!
2025.06.09Wydarzenia
„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Nagrody
Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05