fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
EFL z międzynarodowym certyfikatem zarządzania bezpieczeństwem informacji
2025.01.08Finanse
Matexi Polska planuje osiągnąć 500 mln zł przychodów w 2025 roku
2025.01.08CSR
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024.12.30Wiadomości
KOMSA Poland przedstawicielem marki SOTI w Polsce
2024.12.20Wydarzenia
Opłatek Maltański - 23 lata szlachetnej tradycji
2024.12.20Wiadomości
Jak branża logistyczna u kurierska radzić sobie z sezonowym wzrostem zleceń?
2024.12.20Wiadomości
Polacy wybierają mądrze: najniższa cena króluje, ale liczy się też przyjemność z zakupów
2024.12.19Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR