

fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





