

fot. htc
Słaby marketing - tak CEO tłumaczy gorsze wyniki HTC w 2012 roku
Technologie / 2013.01.04
W rozmowie z The Wall Street Journal HTC CEO Peter Chou podzielił się swoimi przemyśleniami na temat słabych wyników spółki w 2012 roku. Słaby marketing, firma nie wykonała wystarczającej pracy w kwestii promowania swoich produktów. "Nasi konkurenci są silni i bardzo zaradni na rynku jeśli mowa o marketingu. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o ich efektywne wydawania na promocję. Musi się to poprawić" - powiedział Chou.
Chou szacuje również, że "najgorsze dla HTC prawdopodobnie już jest za firmą" i że " rok 2013 nie będzie taki zły jak można przypuszczać". Jaki będzie rok 2013 dla HTC? Na pewno będzie sporym wyzwaniem.
źródło: wsj/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
„Dzień Dziecka z Książką w Koneserze” – bezpłatne warsztaty dla najmłodszych w Centrum Praskim Koneser
2025.05.28Wydarzenia
Na Okrzei na żywo i w kadrze – dzień otwarty i zdjęcia Hashtagalek
2025.05.28Finanse
Sektor TSL rozpędza się powoli. 24 proc. firm transportowych i logistycznych prognozuje większą sprzedaż
2025.05.28Wydarzenia
Sąsiedzka wyprzedaż garażowa w Promenadzie – wpadnij do centrum na Dzień Dziecka!
2025.05.28Wydarzenia
Spotkanie z Mavem i dzień pełen atrakcji w CH Biała z okazji Dnia Dziecka!
2025.05.27Wydarzenia
Zostań gwiazdą! Promenada zaprasza na niezwykłe Talent Show z udziałem gwiazd z okazji Dnia Dziecka
2025.05.27Nieruchomości
Peakside z kolejną inwestycją – tym razem w Trójmieście
2025.05.27Nieruchomości
Segmentacja rynku i selektywność inwestycji
2025.05.26Wydarzenia
Dzień Dziecka z LEGO® DREAMZzz w CH Focus – wejdź do świata snów i wyobraźni!
2025.05.26