

Sony chce, aby FIFA dokładnie zbadała sprawę Mistrzostw Świata w Katarze
Wiadomości / 2014.06.09
Sony dołączyło do Adidasa i zaczyna wywierać presję na FIFĘ, aby ta przeprowadzila dokładne i rzetelne śledztwo w sprawie przyznania organizacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. Na światło dzienne wychodzą nowe informacje, które potwierdzają korupcję przy przetargu, a jak wiemy w dzisiejszych czasach sponsorzy mają sporo argumentów w ręku. Również Coca-Cola i Visa są w gronie gigantów, głównych sponsorów imprezy od lat, którym nie podobają się wszelkie niejasności odnośnie wyboru Kataru na gospodarza World Cup 2022. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Logistyka gotowa na sezonowy wzrost sprzedaży - CEVA Logistics o wyzwaniach i sprawdzonych strategiach
2025.09.19Wiadomości
Polski rynek pracy potrzebuje planu rozwoju. Demografia i migracje zmieniają zasady gry
2025.09.19Nagrody
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
2025.09.18Wiadomości
Nowe badanie: postawienie tylko na boty w contact center to kosztowny błąd
2025.09.18Wyniki finansowe
Śnieżka publikuje wyniki za I półrocze 2025 roku
2025.09.18Nieruchomości
Partners Group i Peakside ukończyły City Point Okęcie dla Welcome Airport Services
2025.09.17Wiadomości
Schneider Electric i Maluka wspólnie tworzą przyszłość inteligentnego pakowania – nowoczesna automatyzacja w służbie elastyczności i efektywności
2025.09.17HR
MLP Group wzmacnia zespół leasingu
2025.09.17Finanse
Barometr AI: dwa razy więcej firm prognozuje wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu AI, a 16 proc. planuje nowe miejsca pracy
2025.09.17