

Sony chce, aby FIFA dokładnie zbadała sprawę Mistrzostw Świata w Katarze
Wiadomości / 2014.06.09
Sony dołączyło do Adidasa i zaczyna wywierać presję na FIFĘ, aby ta przeprowadzila dokładne i rzetelne śledztwo w sprawie przyznania organizacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. Na światło dzienne wychodzą nowe informacje, które potwierdzają korupcję przy przetargu, a jak wiemy w dzisiejszych czasach sponsorzy mają sporo argumentów w ręku. Również Coca-Cola i Visa są w gronie gigantów, głównych sponsorów imprezy od lat, którym nie podobają się wszelkie niejasności odnośnie wyboru Kataru na gospodarza World Cup 2022. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CSR
Check-in na łące B&B HOTELS Polska kontynuuje działania na rzecz pszczół
2025.06.05Wiadomości
Scallier z kolejnym parkiem handlowym w Rumunii
2025.06.05Nieruchomości
City Point Okęcie wyznacza nowe standardy zrównoważonej logistyki miejskiej
2025.06.05Nagrody
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Nieruchomości
Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Wiadomości
Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04Nieruchomości
MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04Wydarzenia
„Delight – Mańkowski x Lena Lighting” Niezwykła wystawa w Galerii Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
2025.06.03HR
Cyfrowy obieg dokumentów w relacjach z pracodawcą – e-podpis ułatwia zadania HR
2025.06.03