

Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Wiadomości
Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Finanse
Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Finanse
Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Nieruchomości
Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Nagrody
Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Technologie
Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11Technologie
KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Technologie
Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07