

Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





