

Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Nagrody
Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05CSR
Check-in na łące B&B HOTELS Polska kontynuuje działania na rzecz pszczół
2025.06.05Wiadomości
Scallier z kolejnym parkiem handlowym w Rumunii
2025.06.05Nieruchomości
City Point Okęcie wyznacza nowe standardy zrównoważonej logistyki miejskiej
2025.06.05Nagrody
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Nieruchomości
Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Wiadomości
Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04Nieruchomości
MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04