Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Kluczowi przedstawiciele polskiego i europejskiego sektora kosmicznego spotkają się w Warszawie. Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024.04.25CSR
Waterdrop i Plastic Bank na pomoc oceanom
2024.04.25Wiadomości
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy na tylnym siedzeniu w Uberze
2024.04.25HR
Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o logistyce dla branży fashion
2024.04.24Nieruchomości
Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting
2024.04.24Wyniki finansowe
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok we wszystkich obszarach działalności
2024.04.24HR
Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
2024.04.24HR
Gdy chcesz zaprezentować restaurację w dobrym świetle
2024.04.24HR