

Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Moto
Motocykle, quady i skutery w logistyce – rozwiązania CEVA Logistics
2025.04.23Wiadomości
Stp.one przejmuje popularnego w Polsce dostawcę oprogramowania dla kancelarii prawnych Amberlo
2025.04.23Moto
TomTom dostarcza ulepszoną nawigację do rozwiązań samochodowych marki smart
2025.04.23Nieruchomości
Projekt „XYZ Place” osiągnął stan surowy otwarty
2025.04.23Wydarzenia
Sokołów edukuje na temat zero waste
2025.04.17Finanse
Carefleet wysoko oceniony przez klientów
2025.04.16Technologie
Jak będzie wyglądał rynek smart cleaning w 2025 roku?
2025.04.16Wiadomości
Polska wzmacnia swoje kompetencje w zakresie obserwacji Ziemi. GMV z kluczową rolą w programie CAMILA
2025.04.16CSR
CEVA Logistics dla CSR w 2024 r. – podsumowanie i kierunki
2025.04.15