

Spółka BSH wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi 2014
Serwis firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. otrzymał wyróżnienie w postaci Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. Nagroda przyznawana jest firmom wysoko ocenianym pod względem jakości obsługi i w szczególny sposób rekomendowanym na 2014 rok.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi, który otrzymaliśmy, jest dla nas szczególnie ważny ze względu na opinie klientów, z którymi na co dzień współpracujemy. Cieszymy się, że nasza praca została tak wysoko przez nich oceniona. Wyróżnienie jest motywacją do jeszcze większego zaangażowania w podejmowanych działaniach, których celem jest satysfakcja klienta – komentuje Wiktor Mikołajczyk, Dyrektor Pionu Serwisu w BSH.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. to jedna z 23 organizacji, które otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. Niezależne, dwuetapowe badanie przeprowadzone przez Grupę VSC wyróżniło serwis firmy na tle innych organizacji w swojej branży. W opinii konsumentów, BSH charakteryzuje się najwyższymi standardami obsługi i dbałością o swoich klientów.
źródło: bsh/ib.pl
Najnowsze aktualności
W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16