Startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki
Wiadomości / 2013.10.24
Nowa kampania reklamowa Amiki, która rusza w październiku, zdecydowanie różni się od tego, co widoczne było do tej pory. Tylko największe stacje telewizyjne – TVP1, TVP2, Polsat, TVN; tylko najlepsza pora – tzw. prime time, czyli programy o najwyższej oglądalności; tylko Agnieszka Radwańska, która od ubiegłego roku jest twarzą Amiki i ambasadorem marki, pojawiająca się w spocie reklamowym i tylko Integra.
źródło: amica/informacjabranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Moto
Girteka z Nestle, Volvo, Schmitz Cargobull i BP Pulse podsumowują pierwsze testy w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą
2024.05.14CSR
Rodzinny piknik rowerowy w Atrium Targówek! Rozpocznij sezon w dobrym stylu!
2024.05.13Nieruchomości
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest niewiele
2024.05.13Nieruchomości
STORIA. Willowa dzielnica Gdańska z nową realizacja mieszkaniową Reapolis
2024.05.13Wiadomości
Aż 40 proc. klientów podzieli się z marką danymi... jeśli dostanie coś w zamian
2024.05.13Wydarzenia
Eksperci Akademii CREATON po raz siódmy w trasie – rusza akcja „Lato z CREATON”
2024.05.10Wydarzenia
PupiLove Targi w Promenadzie! Zabierz swojego zwierzaka na zakupy!
2024.05.09Nieruchomości
Unii Lubelskiej Vita – nowa inwestycja Develii w poznańskim Nowym Mieście
2024.05.09Wydarzenia