Startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki
Wiadomości / 2013.10.24
Nowa kampania reklamowa Amiki, która rusza w październiku, zdecydowanie różni się od tego, co widoczne było do tej pory. Tylko największe stacje telewizyjne – TVP1, TVP2, Polsat, TVN; tylko najlepsza pora – tzw. prime time, czyli programy o najwyższej oglądalności; tylko Agnieszka Radwańska, która od ubiegłego roku jest twarzą Amiki i ambasadorem marki, pojawiająca się w spocie reklamowym i tylko Integra.
źródło: amica/informacjabranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę w zakresie świadczenia usług pomocy drogowej
2024.12.16Nieruchomości