

Startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki
Wiadomości / 2013.10.24
Nowa kampania reklamowa Amiki, która rusza w październiku, zdecydowanie różni się od tego, co widoczne było do tej pory. Tylko największe stacje telewizyjne – TVP1, TVP2, Polsat, TVN; tylko najlepsza pora – tzw. prime time, czyli programy o najwyższej oglądalności; tylko Agnieszka Radwańska, która od ubiegłego roku jest twarzą Amiki i ambasadorem marki, pojawiająca się w spocie reklamowym i tylko Integra.
źródło: amica/informacjabranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





