

Startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki
Wiadomości / 2013.10.24
Nowa kampania reklamowa Amiki, która rusza w październiku, zdecydowanie różni się od tego, co widoczne było do tej pory. Tylko największe stacje telewizyjne – TVP1, TVP2, Polsat, TVN; tylko najlepsza pora – tzw. prime time, czyli programy o najwyższej oglądalności; tylko Agnieszka Radwańska, która od ubiegłego roku jest twarzą Amiki i ambasadorem marki, pojawiająca się w spocie reklamowym i tylko Integra.
źródło: amica/informacjabranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
AI i drony rewolucjonizują zarządzanie zapasami w magazynach – nowy projekt CEVA Logistics
2025.05.30Nieruchomości
Rynek magazynowy mniej spektakularny, ale bardziej przewidywalny. Dobre wieści dla sektora outsourcingu procesowego!
2025.05.30Wiadomości
DXC, SAP i Microsoft zacieśniają współpracę, by przyspieszyć transformację cyfrową przedsiębiorstw
2025.05.28Wydarzenia
„Dzień Dziecka z Książką w Koneserze” – bezpłatne warsztaty dla najmłodszych w Centrum Praskim Koneser
2025.05.28Wydarzenia
Na Okrzei na żywo i w kadrze – dzień otwarty i zdjęcia Hashtagalek
2025.05.28Finanse
Sektor TSL rozpędza się powoli. 24 proc. firm transportowych i logistycznych prognozuje większą sprzedaż
2025.05.28Wydarzenia
Sąsiedzka wyprzedaż garażowa w Promenadzie – wpadnij do centrum na Dzień Dziecka!
2025.05.28Wydarzenia
Spotkanie z Mavem i dzień pełen atrakcji w CH Biała z okazji Dnia Dziecka!
2025.05.27Wydarzenia
Zostań gwiazdą! Promenada zaprasza na niezwykłe Talent Show z udziałem gwiazd z okazji Dnia Dziecka
2025.05.27