

Subway kolejnym najemcą łódzkiej Sukcesji
Restauracja Subway poszerzyła grono najemców Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. Lokal tej marki zostanie otwarty w strefie food court na pierwszym piętrze galerii handlowej. Subway należy do największych sieci gastronomicznych na świecie i najszybciej rozwijających się na polskim rynku. W ponad 100 krajach prowadzi 40 tys. restauracji, w tym około 80 w Polsce. Pierwszy krajowy lokal powstał trzynaście lat temu w Warszawie.
To jedenasta firma, z którą Fabryka Biznesu – inwestor Sukcesji – podpisała ostatnio umowę najmu. Wśród dotychczasowych najemców są: supermarket Piotr i Paweł, 9-salowe kino Helios, drogeria Rossmann, elektromarket Avans, jeden z największych w kraju klubów Pure Jatomi Fitness, salony modowe Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay i Top Secret, park rozrywki Jupi Park oraz sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Home & You. Branżę gastronomiczną reprezentują m.in. restauracje McDonald’s, Olimp i Szalony Ziemniak, a także cukiernia Sowa, lodziarnia Grycan oraz pierwsza w Łodzi pijalnia czekolady i kawy Mount Blanc. Na parterze galerii handlowej znajdą się też np. salony iDream ze sprzętem Apple i biżuteryjny Ania Kruk, sklep Swiss z ofertą zegarków i biżuterii oraz Apteka Nowa, a na poziomie +1 m.in. biura podróży Itaka i Rainbow Tours, salon fryzjerski Jean Louis David, sklepy Orange, Teleakces i e-SmokingWorld, salon sieci Kolporter oraz kantor Exchange.
źródło: inormacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Szczyty sezonowe trwają a brakuje rąk do pracy. Czy outsourcing procesowy będzie skuteczną odpowiedzią na niedobory kadr?
2025.09.02Zintegrowane Plany Inwestycyjne (ZPI). Nowe otwarcie we współpracy inwestorów z samorządami
2025.09.01Poznań ma nowy park handlowy
2025.09.01Zmiany na rynku taxi – duży transfer?
2025.08.30Dlaczego miasta nadal stawiają na zrównoważony transport?
2025.08.30Małomiasteczkowy hype na zamawianie jedzenia do domu?
2025.08.30Nowy obszar komunikacyjny marki OKNOPLAST
2025.08.29Employer branding w klapkach – czy latem da się skutecznie przyciągać talenty?
2025.08.29KOMSA Poland z nową liderką sprzedaży B2B i kanału partnerskiego
2025.08.29