

Superbrands Created in Poland dla marki Jedynka
Podczas jubileuszowej Gali Superbrands, wręczone zostały nagrody dla najsilniejszych marek obecnych na rynku polskim. Jedynka® została uhonorowana wyróżnieniem Superbrands Created in Poland, przyznawanym najmocniejszym i docenianym przez konsumentom markom, które miały swój początek w Polsce.
Nagrodę Superbrands Created in Poland dla marki Jedynka® odebrała Ewa Domin-Glińska, Brand Manager. To kolejne potwierdzenie faktu, iż nasze produkty znajdują duże uznanie na rynku – mówi Ewa Domin-Glińska. – Cieszy nas fakt, że atuty marki Jedynka® - bogata oferta, dobra jakość produktów i ich konkurencyjność cenowa - są doceniane przez tak szerokie grono konsumentów.
Tytuł Superbrands przyznawany jest z uwzględnieniem zarówno opinii konsumentów, jak i ekspertów z Rady Marek Superbrands. W przeprowadzonym badaniu konsumenckim wzięło udział 15 tysięcy respondentów, co plasuje je pośród największych badań marketingowych w Polsce. Uczestnicy oceniali ponad 2000 marek, odpowiadając na pytania o ich znajomość oraz skłonność do ich polecenia. Po zakończeniu badania konsumenckiego, wybrane marki zostały poddane ocenie ekspertów z Rady Marek Superbrands – niezależnego gremium składającego się z przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych oraz ekspertów od wizerunku brandów, którzy oceniali ich wizerunkową siłę.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





