

Świąteczna akcja Sony i Luxury Art Cinema
Już w grudniu projektor Sony VPL-VW500ES oraz 84-calowy telewizor Sony KD-84X9005 dostępne dla każdego - porady ekspertów i fachowe doradztwo. To wszystko w ramach wyjątkowej akcji świątecznej Sony i Luxury Art Cinema. Akcja rozpocznie się 2. grudnia 2013 w salonie Luxury Art Cinema, ul. Bracka 11/13 w Warszawie.
„Podstawowa wątpliwość pojawiająca się przy zakupie urządzenia oferującego rozdzielczość 4K to brak materiałów, które można byłoby oglądać. – informuje Aleksandra Jasińska Channel Account Manager Display Business Group Professional Manager z firmy Sony Professional Solutions Europe – Tymczasem operatorzy korzystają już z kamer rejestrujących materiał w 4K, a także urządzenia oferujące taką jakość są dostępne do użytku indywidualnego. Warto też pamiętać, że 4K odpowiada rozdzielczości standardowej taśmy filmowej 35 mm, zatem digitalizacja istniejących zbiorów jest również możliwa. Kolejna wątpliwość to fakt, ze ludzkie oko nie ma nieograniczonych zdolności postrzegania szczegółów. To prawda, że na maleńkim wyświetlaczu ciężko ocenić różnice. Jednak na dużym ekranie telewizora – 84 cale czy na obrazie z projektora o przekątnej 300 cali – czterokrotnie więcej szczegółów da się dostrzec bez trudu. Właśnie dlatego zapraszamy do Luxury Art Cinema.”
źródło: sony/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





