

Szwajcarzy łączą siły - Franke przejmuje KWC
Firma Franke przejmie KWC, głównego producenta armatury w Szwajcarii. KWC pozostanie odrębną marką w ramach struktury koncernu Franke Artemis Group. Zakup ten wzmacnia pozycję Franke na światowym rynku wyposażenia kuchennego i łazienkowego, stwarza większe możliwości w dziedzinie badań i rozwoju oraz poszerza portfolio produktowe Franke w segmencie baterii. Dla KWC przynależność do Franke, koncernu o globalnym zasięgu, oznacza ekspansję na nowe rynki.
„Zakup firmy KWC, która w Szwajcarii jest synonimem jakości, wysublimowanego wzornictwa i innowacyjności w branży armatury kuchennej i łazienkowej, czyli kierującej się dokładnie takimi samymi kryteriami dla swoich wyrobów, jak firma Franke, pozwoli nam rozwijać się w tych kategoriach produktowych na rynku europejskim, w tym i polskim. Mamy nadzieje, iż wkrótce będziemy mogli zaproponować zupełnie nowe i bardzo innowacyjne produkty armatury kuchennej, a być może również łazienkowej w klasie średniej i high-end.” - mówi Jarosław Matys, Marketing Manager Region Eastern Europe Franke.
Zarówno Franke jak i KWC, obydwie firmy z ponad stuletnią tradycją w branży wyposażenia kuchennego, zajmują wysoką pozycją na szwajcarskim rynku. Szwajcarskie produkty, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, funkcjonalności oraz przede wszystkim najwyższej jakości, cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Firma Franke, obecna na polskim rynku od 20 lat, dostarcza systemy kuchenne, od zlewozmywaków i baterii po urządzenia AGD oraz systemy zarządzania odpadami.
źródło: franke/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
DXC wzmacnia obecność w Polsce i powołuje Halinę Frańczak na stanowisko Market Leadera i Managing Directora
2025.10.02Zmiany w Zarządzie Sokołów S.A.
2025.10.01Mosznowładcy wracają do CH Biała! Zrób TO dla jaj i zadbaj o swoje zdrowie
2025.10.01Exide Technologies udoskonala gamę do pojazdów użytkowych, wprowadzając nową strukturę, intuicyjny system etykiet i łatwiejszy dobór odpowiedniego akumulatora
2025.10.01Ostrołęka wkracza na ścieżkę ekologicznej opieki nad dziećmi
2025.10.01Jak marka OKNOPLAST pozycjonuje polską markę we Włoszech?
2025.10.01Ostatni kwartał 2025 w branży budowlanej: trendy i przewidywania
2025.09.30Barometr EFL: polskie firmy kończą rok z najlepszym wynikiem od czterech lat. Niepokoją inwestycje
2025.09.30Weekend w CH Focus, czyli jesienne akcje dla klientów
2025.09.30