

T-Mobile i MTV Mobile kończą współpracę
T-Mobile Polska S.A. i Viacom International Media Networks (VIMN), kończą współpracę w zakresie wspólnej oferty telefonii komórkowej „MTV Mobile powered by T-Mobile". Współpraca T-Mobile i VIMN kończy się z dniem 11 listopada 2013 roku. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych na początku 2014 roku zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę. Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.
Zakończenie naszej współpracy nie wpłynie na ciągłość świadczenia usług klientom. Nie muszą się także obawiać utracenia zebranych na koncie środków, czy numeru telefonu. Migracja do nowej taryfy odbędzie się automatycznie bez angażowania klientów, o czym każdy z nich zostanie powiadomiony. – powiedział Marian Soja, Dyrektor Departamentu Marketingu Usług Prepaid T-Mobile.
Powodem zakończenia współpracy był brak możliwości realizacji postawionych celów. Nie oznacza to jednak końca współpracy VIMN z T-Mobile, choćby w zakresie kontentu i projektów specjalnych – mówi Marta Zajdel, mobile product manager w Viacom International Media Networks w Polsce. – Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do Millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb – dodaje Zajdel.
źródło: t-mobile/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CEVA Logistics dla CSR w 2024 r. – podsumowanie i kierunki
2025.04.15Matexi Polska utrzymuje tempo sprzedaży z czwartego kwartału 2024
2025.04.15Wmurowanie kamienia węgielnego w City Point Okęcie
2025.04.14Pure Ice podwaja powierzchnię w MLP Pruszków II
2025.04.14Nikolay Pargov zarządza częścią logistyczną Girteki
2025.04.11Piotr Krysztopa dołącza do Avison Young
2025.04.09JAC Motors X200 – najlepsze rozwiązane dla logistyki miejskiej
2025.04.09Jarmark Wielkanocny w CH Kasztanowa – święta w klimacie rękodzieła i tradycji
2025.04.09Firmy z sektora zdrowie najbardziej zainteresowane sztuczną inteligencją. 74% planuje wzrost inwestycji w AI
2025.04.09