

T-Mobile i MTV Mobile kończą współpracę
T-Mobile Polska S.A. i Viacom International Media Networks (VIMN), kończą współpracę w zakresie wspólnej oferty telefonii komórkowej „MTV Mobile powered by T-Mobile". Współpraca T-Mobile i VIMN kończy się z dniem 11 listopada 2013 roku. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych na początku 2014 roku zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę. Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.
Zakończenie naszej współpracy nie wpłynie na ciągłość świadczenia usług klientom. Nie muszą się także obawiać utracenia zebranych na koncie środków, czy numeru telefonu. Migracja do nowej taryfy odbędzie się automatycznie bez angażowania klientów, o czym każdy z nich zostanie powiadomiony. – powiedział Marian Soja, Dyrektor Departamentu Marketingu Usług Prepaid T-Mobile.
Powodem zakończenia współpracy był brak możliwości realizacji postawionych celów. Nie oznacza to jednak końca współpracy VIMN z T-Mobile, choćby w zakresie kontentu i projektów specjalnych – mówi Marta Zajdel, mobile product manager w Viacom International Media Networks w Polsce. – Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do Millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb – dodaje Zajdel.
źródło: t-mobile/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03Komfort i jakość życia: STO10 Chylońska wyznacza nowe standardy w Gdyni
2025.07.03Matexi Polska z pozwoleniem na budowę nowej inwestycji na warszawskim Żoliborzu
2025.07.02Samochody premium, hybrydy i chińskie marki. Poznaj trendy na polskim rynku motoryzacyjnym [RAPORT EFL]
2025.07.02Angelini Pharma przedłuża umowę z MLP Group
2025.07.02Od pomysłu do działania – prezentacja nagrodzonego systemu „Vital” w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
2025.07.01Truck Care: w sezonie wakacyjnym dobrze sprawdza się wynajem krótkoterminowy
2025.07.01Girteka rozwija ofertę dla przewoźników
2025.06.30Światowy Dzień Mikrobiomu 2025: jesteśmy coraz bardziej zainteresowani mikrobiotą, ale nasza świadomość jest wciąż niewystarczająca
2025.06.27