

T-Mobile i MTV Mobile kończą współpracę
T-Mobile Polska S.A. i Viacom International Media Networks (VIMN), kończą współpracę w zakresie wspólnej oferty telefonii komórkowej „MTV Mobile powered by T-Mobile". Współpraca T-Mobile i VIMN kończy się z dniem 11 listopada 2013 roku. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych na początku 2014 roku zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę. Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.
Zakończenie naszej współpracy nie wpłynie na ciągłość świadczenia usług klientom. Nie muszą się także obawiać utracenia zebranych na koncie środków, czy numeru telefonu. Migracja do nowej taryfy odbędzie się automatycznie bez angażowania klientów, o czym każdy z nich zostanie powiadomiony. – powiedział Marian Soja, Dyrektor Departamentu Marketingu Usług Prepaid T-Mobile.
Powodem zakończenia współpracy był brak możliwości realizacji postawionych celów. Nie oznacza to jednak końca współpracy VIMN z T-Mobile, choćby w zakresie kontentu i projektów specjalnych – mówi Marta Zajdel, mobile product manager w Viacom International Media Networks w Polsce. – Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do Millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb – dodaje Zajdel.
źródło: t-mobile/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





