

T-Mobile rusza z nową kampanię wizerunkową (wideo)
30 października rusza nowa kampania wizerunkowa sieci T-Mobile. Główny przekaz spotu to nieograniczone możliwości, jakie otwierają się przed użytkownikami, korzystającymi z sieci T-Mobile. Dzięki nowej, zmodernizowanej infrastrukturze komórkowej, użytkownicy T-Mobile mogą bez przeszkód, w dowolnym momencie korzystać z innowacyjnych usług, np. zbliżeniowych płatności smartfonem z usługą MyWallet, usług dostępnych na platformie T-Mobile Cloud, czy z usługi MyBox dającej dostęp do najpopularniejszych aplikacji w specjalnych wersjach dedykowanych klientom T-Mobile.
W realizacji nagrania brało udział aż 60 profesjonalistów, a przed kamerą stanęło kilkunastu aktorów, z Polski i Niemiec. Nakręcenie filmu reklamowego zajęło 5 dni zdjęciowych, a cała produkcja – półtora miesiąca. Ekipa pracowała na wodzie, w powietrzu i w nowoczesnych przestrzeniach Warszawy. Spot kręcony był w bardzo zróżnicowanych warunkach – od polskiego morza, przez jeziora, po Tatry. Wykorzystano nowoczesne techniki nagrywania, m.in. kamerę mocowaną na helikopterze, paralotni czy pokładzie jachtu. Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid. Jako tło muzyczne wykorzystano utwór autorstwa Alt-J – popularnego, angielskiego kwartetu tworzącego muzykę z gatunku indie rock. Kampania jest realizacją pomysłu kreatywnego agencji G7, animację przygotowało studio Lunapark, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
źródło: t-mobile/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





