

T-Mobile rusza z nową kampanię wizerunkową (wideo)
30 października rusza nowa kampania wizerunkowa sieci T-Mobile. Główny przekaz spotu to nieograniczone możliwości, jakie otwierają się przed użytkownikami, korzystającymi z sieci T-Mobile. Dzięki nowej, zmodernizowanej infrastrukturze komórkowej, użytkownicy T-Mobile mogą bez przeszkód, w dowolnym momencie korzystać z innowacyjnych usług, np. zbliżeniowych płatności smartfonem z usługą MyWallet, usług dostępnych na platformie T-Mobile Cloud, czy z usługi MyBox dającej dostęp do najpopularniejszych aplikacji w specjalnych wersjach dedykowanych klientom T-Mobile.
W realizacji nagrania brało udział aż 60 profesjonalistów, a przed kamerą stanęło kilkunastu aktorów, z Polski i Niemiec. Nakręcenie filmu reklamowego zajęło 5 dni zdjęciowych, a cała produkcja – półtora miesiąca. Ekipa pracowała na wodzie, w powietrzu i w nowoczesnych przestrzeniach Warszawy. Spot kręcony był w bardzo zróżnicowanych warunkach – od polskiego morza, przez jeziora, po Tatry. Wykorzystano nowoczesne techniki nagrywania, m.in. kamerę mocowaną na helikopterze, paralotni czy pokładzie jachtu. Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid. Jako tło muzyczne wykorzystano utwór autorstwa Alt-J – popularnego, angielskiego kwartetu tworzącego muzykę z gatunku indie rock. Kampania jest realizacją pomysłu kreatywnego agencji G7, animację przygotowało studio Lunapark, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
źródło: t-mobile/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16