

„Tanie Branie tylko Avans” - nowa kampania marki Avans
Sieć elektromarketów Avans rusza z zupełnie nową, szeroko zakrojoną kampanią reklamową pod hasłem „Tanie Branie tylko Avans”. Za kreację kampanii odpowiada PZL.
Kampania nawiązuje do niestandardowych tekstów na podryw, a wniosek z nich płynący może być jeden – tanie branie jest tylko w Avans. W naszych sklepach jest tak tanio, że to już nie zakupy, a po prostu „Tanie Branie” – mówi Artur Herod, Dyrektor Marketingu marki Avans.
W spotach telewizyjnych zobaczymy kilka niebanalnych, a jednocześnie nieudolnych, sposobów na podryw uchwyconych w galerii, przed jednym ze sklepów Avans. Za kreację odpowiada jedna z najlepszych polskich agencji reklamowych – PZL, a spoty wyreżyserował jej Dyrektor Kreatywny – Iwo Zaniewski.
Szeroko zakrojona kampania reklamowa rusza w mediach ogólnopolskich w piątek, 29 listopada. „Tanie Branie” sieci Avans będzie promowane z dużą intensywnością w telewizji i Internecie. Zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy Easymedia. Zdjęcia zrealizowano w jednym z najnowszych elektromarketów Avans, mieszczącym się w CH Auchan w podwarszawskich Łomiankach.
Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Chcemy wciągnąć Klientów w „Tanie Branie”, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku, gdzie już na początku grudnia za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji będzie można zaprezentować swój autorski sposób na podryw. Najlepsze teksty wybiorą sami użytkownicy, a my nagrodzimy ich autorów atrakcyjnymi nagrodami – podsumowuje Artur Herod, Dyrektor Marketingu marki Avans.
Avans to ogólnopolska sieć ponad 250 elektromarketów i sklep internetowy www.avans.pl. Od początku roku 2013 sieć realizuje plan dynamicznego rozwoju w całej Polsce. W roku 2013 marka Avans została nagrodzona Laurem Konsumenta – Grand Prix 2013. To prestiżowe wyróżnienie dla marek, które zostały wytypowane i pozytywnie ocenione przez konsumentów w trzech kolejnych edycjach plebiscytu.
Spoty:
źródło: avans/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16Scallier rozbudowuje struktury organizacyjne w Polsce
2025.06.16Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. NDI Development rozpoczyna jeden z większych projektów rewitalizacyjnych w historii Pomorza
2025.06.16CEVA Logistics łączy Daleki Wschód z Ameryką Łacińską – nowe połączenie RORO i rozwiązania end-to-end dla logistyki pojazdów gotowych
2025.06.16Maciej Wieczorkiewicz dołącza do Avison Young
2025.06.13