(Tele)komunikacja w mediach społecznościowych
Wiadomości / 2014.05.14
Firmy Outbox i IRCenter przygotowały raport o użytkownikach mediów społecznościowych obszaru telekomunikacji - firmach i klientach. W materiale wykorzystano m.in. dane z Radian6 oraz wyniki badania CAWI.
Publikacja dotyczy głównie potencjału marketingowego branży telekomunikacyjnej w Internecie:
- gdzie i w jaki sposób się reklamować?
- które marki najlepiej sobie radzą i dlaczego?
- w jakich kanałach i jakie usługi najlepiej sprzedawać?
- jakie są najlepsze praktyki na rynku?
...cały raport na stronie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę w zakresie świadczenia usług pomocy drogowej
2024.12.16Nieruchomości