

Toshiba i Skullcandy rozpoczynają współpracę
Toshiba rozpoczęła współpracę strategiczną z marką Skullcandy. Zgodnie z warunkami porozumienia Toshiba będzie licencjonować znak towarowy Skullcandy w celach marketingowych i dystrybucji laptopów konsumenckich na całym świecie z wyłączeniem Chin, a Skullcandy będzie wspierać Toshiba w procesie tworzenia najlepszej jakości systemów audio w urządzeniach tej marki.
Zawsze staramy się wzbogacić doświadczenia naszych użytkowników i mamy pewność,
że dzięki systemowi Supreme Sound od Skulcandy odbiór audio w urządzeniach marki Toshiba będzie jeszcze lepszy oraz sprawi, że nasze urządzenia staną się bardziej konkurencyjne w swoim segmencie sprzętowym. Skullcandy jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i autentycznych marek lifestylowych wśród osób młodych. Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że to właśnie współpraca z tą firmą rozszerzy naszą ofertę skierowaną do użytkowników komputerów konsumenckich. — powiedział Carl Pinto, vice president of marketing and engineering oddziału Digital Products w Toshiba America Information Systems.
Jesteśmy podekscytowani nowymi mozliwościami, jakie wynikną ze współpracy Toshiba ze Skullcandy. Toshiba jest liderem jeśli chodzi o rynek konsumenckich urządzeń elektronicznych na całym świecie. Współpraca obu marek na pewno wpłynie znacząco na podwyższenie standardów jeśli chodzi o jakość dźwięku w laptopach konsumenckich. Wszystko to, dzięki naszemu własnemu systemowi Supreme Sound audio, który został zaprojektowany w Park City przez zespół naszych specjalistów z działu Advanced Concepts and Engineering, by stworzyć dźwięk najwyższej jakości wyposażony w mocne basy, naturalne wokale i precyzyjne brzmienie. — powiedział Brent Wilkins, vice president, global business development marki Skulcandy.
źródło: toshiba/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





