

Toshiba i Skullcandy rozpoczynają współpracę
Toshiba rozpoczęła współpracę strategiczną z marką Skullcandy. Zgodnie z warunkami porozumienia Toshiba będzie licencjonować znak towarowy Skullcandy w celach marketingowych i dystrybucji laptopów konsumenckich na całym świecie z wyłączeniem Chin, a Skullcandy będzie wspierać Toshiba w procesie tworzenia najlepszej jakości systemów audio w urządzeniach tej marki.
Zawsze staramy się wzbogacić doświadczenia naszych użytkowników i mamy pewność,
że dzięki systemowi Supreme Sound od Skulcandy odbiór audio w urządzeniach marki Toshiba będzie jeszcze lepszy oraz sprawi, że nasze urządzenia staną się bardziej konkurencyjne w swoim segmencie sprzętowym. Skullcandy jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i autentycznych marek lifestylowych wśród osób młodych. Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że to właśnie współpraca z tą firmą rozszerzy naszą ofertę skierowaną do użytkowników komputerów konsumenckich. — powiedział Carl Pinto, vice president of marketing and engineering oddziału Digital Products w Toshiba America Information Systems.
Jesteśmy podekscytowani nowymi mozliwościami, jakie wynikną ze współpracy Toshiba ze Skullcandy. Toshiba jest liderem jeśli chodzi o rynek konsumenckich urządzeń elektronicznych na całym świecie. Współpraca obu marek na pewno wpłynie znacząco na podwyższenie standardów jeśli chodzi o jakość dźwięku w laptopach konsumenckich. Wszystko to, dzięki naszemu własnemu systemowi Supreme Sound audio, który został zaprojektowany w Park City przez zespół naszych specjalistów z działu Advanced Concepts and Engineering, by stworzyć dźwięk najwyższej jakości wyposażony w mocne basy, naturalne wokale i precyzyjne brzmienie. — powiedział Brent Wilkins, vice president, global business development marki Skulcandy.
źródło: toshiba/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Smerfy opanowują CH Biała! Niebieskie święto już 14 czerwca – z atrakcjami, zabawą i próbą pobicia Rekordu Guinnessa
2025.06.11EFL oferuje finansowanie samochodów chińskiej marki Forthing
2025.06.10Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie
2025.06.10Zachodniopomorskie z nowym parkiem handlowym
2025.06.09Warszawski biurowiec Lighthouse sprzedany
2025.06.09Lime osiągnął kamień milowy: 1 milion przejazdów w ciągu jednego dnia
2025.06.09Prehistoryczna przygoda w G City Targówek! Jurassic World nadchodzi – 13 i 14 czerwca dzieci staną się bohaterami filmu!
2025.06.09„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05