Twitter kupuje Namo Media
Finanse / 2014.06.06
Namo Media to firma, która dzięki swojej platformie pozwala osiągać zyski z reklam na urządzeniach mobilnych. Warunki transakcji nie zostały ujawnione, ale mówi się o kwocie około 350 mln USD. Dzięki przejęciu Twitter poprawiłby swoje zdolności do dostarczania reklam użytkownikom, które zgrabnie wtapiają się w w mobilne strony aplikacje. Więcej o przejęciu na Namo Media.
źródło: twitter/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
2024.04.24HR
Gdy chcesz zaprezentować restaurację w dobrym świetle
2024.04.24HR
Employer branding w branży budowlanej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę?
2024.04.24Wiadomości
Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?
2024.04.23Wydarzenia
TRUCK CARE Wyłącznym Partnerem Logistycznym Runmageddonu
2024.04.23CSR
Rewitalizacja w centrum miasta – w poszukiwaniu idealnej przestrzeni do życia
2024.04.23Technologie
Nowy czujnik optyczny - klucz do ultraprecyzyjnej diagnostyki
2024.04.23Nieruchomości
Develia buduje ulice na warszawskim Grochowie
2024.04.23CSR