

Twitter kupuje Namo Media
Finanse / 2014.06.06
Namo Media to firma, która dzięki swojej platformie pozwala osiągać zyski z reklam na urządzeniach mobilnych. Warunki transakcji nie zostały ujawnione, ale mówi się o kwocie około 350 mln USD. Dzięki przejęciu Twitter poprawiłby swoje zdolności do dostarczania reklam użytkownikom, które zgrabnie wtapiają się w w mobilne strony aplikacje. Więcej o przejęciu na Namo Media.
źródło: twitter/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Med-Tech
Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07HR
Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06CSR
Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06Nieruchomości
WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Wiadomości
Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Nieruchomości
Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05HR
Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Nieruchomości
Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04