Twitter kupuje Namo Media
Finanse / 2014.06.06
Namo Media to firma, która dzięki swojej platformie pozwala osiągać zyski z reklam na urządzeniach mobilnych. Warunki transakcji nie zostały ujawnione, ale mówi się o kwocie około 350 mln USD. Dzięki przejęciu Twitter poprawiłby swoje zdolności do dostarczania reklam użytkownikom, które zgrabnie wtapiają się w w mobilne strony aplikacje. Więcej o przejęciu na Namo Media.
źródło: twitter/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę w zakresie świadczenia usług pomocy drogowej
2024.12.16Nieruchomości