

fot. business insider
Twittera debiut na giełdzie
Giełda / 2013.11.07
W pierwszej ofercie publicznej wczoraj Twitter sprzedał 70 mln akcji za 26 dolarów, dziś nabywcy płacili za jedną akcję prawie 50 dolarów. Twitter po debiucie na giełdzie osiagnął większe zaintersowanie niż Facebook, głównie zasługa w tym nabywców, którzy mają sporą ochotę do inwestowania w spółki, które szybko rosną i gwarantują spore zyski z mobilnej reklamy. Zobacz ciekawą infografikę, która pokazuje ile mógłbyś dziś mieć pieniędzy w portfelu, gdybyś jakiś czas temu zainwestował 1000 $ w którąś z wyżej wymienionych firm. Giełdowy debiut Twittera nie przebił wartościowo Facebook, ale i tak był drugim w historii wyprzedając m.in. Google.
źródło: informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





