

fot. business insider
Twittera debiut na giełdzie
Giełda / 2013.11.07
W pierwszej ofercie publicznej wczoraj Twitter sprzedał 70 mln akcji za 26 dolarów, dziś nabywcy płacili za jedną akcję prawie 50 dolarów. Twitter po debiucie na giełdzie osiagnął większe zaintersowanie niż Facebook, głównie zasługa w tym nabywców, którzy mają sporą ochotę do inwestowania w spółki, które szybko rosną i gwarantują spore zyski z mobilnej reklamy. Zobacz ciekawą infografikę, która pokazuje ile mógłbyś dziś mieć pieniędzy w portfelu, gdybyś jakiś czas temu zainwestował 1000 $ w którąś z wyżej wymienionych firm. Giełdowy debiut Twittera nie przebił wartościowo Facebook, ale i tak był drugim w historii wyprzedając m.in. Google.
źródło: informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Nagrody
Exide Technologies otrzymał Złoty Medal EcoVadis za wzorowy standard zrównoważonego rozwoju
2025.04.02Nieruchomości
Igepa Polska wprowadzi się do MLP Łódź
2025.04.02HR
Sześć najważniejszych zalet pracy konsultanta SAP
2025.04.01Nagrody
Nagrody Olivia Prize 2024 trafiły do zwycięzców
2025.03.28Nieruchomości
Obiekty typu mix-use coraz częściej wybierane przez inwestorów
2025.03.28Wiadomości
Lena Lighting dołącza do Dali Alliance
2025.03.27Wiadomości
Innowacje w ubezpieczeniach: DXC i ServiceNow stawiają na sztuczną inteligencję
2025.03.27Technologie
Świece żarowe NGK w centrum uwagi
2025.03.27Wiadomości
AI w polskich firmach – od sceptycyzmu do wzrostu zainteresowania [RAPORT EFL]
2025.03.27