

fot. business insider
Twittera debiut na giełdzie
Giełda / 2013.11.07
W pierwszej ofercie publicznej wczoraj Twitter sprzedał 70 mln akcji za 26 dolarów, dziś nabywcy płacili za jedną akcję prawie 50 dolarów. Twitter po debiucie na giełdzie osiagnął większe zaintersowanie niż Facebook, głównie zasługa w tym nabywców, którzy mają sporą ochotę do inwestowania w spółki, które szybko rosną i gwarantują spore zyski z mobilnej reklamy. Zobacz ciekawą infografikę, która pokazuje ile mógłbyś dziś mieć pieniędzy w portfelu, gdybyś jakiś czas temu zainwestował 1000 $ w którąś z wyżej wymienionych firm. Giełdowy debiut Twittera nie przebił wartościowo Facebook, ale i tak był drugim w historii wyprzedając m.in. Google.
źródło: informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Wiadomości
Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Finanse
Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Wiadomości
Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13Wiadomości
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13Wiadomości
CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Med-Tech
Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09CSR
Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08HR
Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08