Tytuł Superbrands dla marki Electrolux
W tegorocznej edycji projektu Superbrands, konsumenci oraz Rada Marek przyznała marce Electrolux prestiżowy tytuł Superbrands! Tym samym, Electrolux znalazł w gronie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich na polskim rynku. Superbrands to projekt, którego celem jest selekcja i wyróżnienie marek o wysokiej rozpoznawalności oraz cieszących się dobrym wizerunkiem. Początkowa lista firm stworzona przez Superbrands i ARC Rynek i Opinia, przechodzi dwustopniowy Proces Certyfikacji.
Pierwszy z nich, to badanie konsumenckie, podczas którego mierzy się znajomość marki oraz jej wizerunek. Drugi, to ocena wizerunkowej siły marki, wydawana przez ekspertów z Rady Marek Superbrands. Marki, które w obu etapach uzyskały najlepsze wyniki, zostają uhonorowane tytułem Superbrands. Świadczy on o ich rozpoznawalności i dobrym wizerunku, zarówno wśród konsumentów, jak i ekspertów. Bardzo cieszy nas fakt, że Electrolux znalazł się w tym cenionym gronie.
źródło: electrolux/informacjebranzowe.pl