

Tytuł Superbrands dla marki Electrolux
W tegorocznej edycji projektu Superbrands, konsumenci oraz Rada Marek przyznała marce Electrolux prestiżowy tytuł Superbrands! Tym samym, Electrolux znalazł w gronie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich na polskim rynku. Superbrands to projekt, którego celem jest selekcja i wyróżnienie marek o wysokiej rozpoznawalności oraz cieszących się dobrym wizerunkiem. Początkowa lista firm stworzona przez Superbrands i ARC Rynek i Opinia, przechodzi dwustopniowy Proces Certyfikacji.
Pierwszy z nich, to badanie konsumenckie, podczas którego mierzy się znajomość marki oraz jej wizerunek. Drugi, to ocena wizerunkowej siły marki, wydawana przez ekspertów z Rady Marek Superbrands. Marki, które w obu etapach uzyskały najlepsze wyniki, zostają uhonorowane tytułem Superbrands. Świadczy on o ich rozpoznawalności i dobrym wizerunku, zarówno wśród konsumentów, jak i ekspertów. Bardzo cieszy nas fakt, że Electrolux znalazł się w tym cenionym gronie.
źródło: electrolux/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





