VML przejmuje IM2.0 - rynek agencji reklamowych w Chinach stoi otworem
Technologie / 2013.10.15
WPP, informuje, że jego spółka operacyjna VML, która jest częścią Y & R, nabyła IM2.0 z siedzibą w Chinach. Założona w 2008 roku IM2.0 oferuje szereg usług online, utrzymania strony internetowej, kampanii internetowych, tworzenie aplikacji mobilnych, analizy danych itp. W portfolio firmy są takie marki jak Dell, Adidas, Mondelez, China Merchant Bank oraz Haier. IM2.0 zatrudnia około 230 osób. Cała informacja na stronie.
źródło: wpp/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
Schneider Electric we współpracy z firmą NVIDIA opracowuje projekty centrów danych AI
2024.03.28Wyniki finansowe
ID Logistics: bardzo dobre wyniki i szybki rozwój w 2023 roku
2024.03.27Nieruchomości
Nowoczesne mieszkania wspomagane – nowy segment rynku rośnie w siłę
2024.03.27Wyniki finansowe
Śnieżka podwoiła zysk netto w 2023 roku
2024.03.27Wyniki finansowe
Lokum Deweloper podsumowuje 2023 rok
2024.03.27CSR
Raport EFL przybliża warunki ekologicznej transformacji ciężarówek i autobusów
2024.03.27Wiadomości
EFL jako pierwsza instytucja finansowa udostępnia przedsiębiorcom kalkulator śladu węglowego inwestycji
2024.03.27CSR
ESG a zielone budownictwo: czy Polska jest gotowa na zmiany?
2024.03.26HR