

VML przejmuje IM2.0 - rynek agencji reklamowych w Chinach stoi otworem
Technologie / 2013.10.15
WPP, informuje, że jego spółka operacyjna VML, która jest częścią Y & R, nabyła IM2.0 z siedzibą w Chinach. Założona w 2008 roku IM2.0 oferuje szereg usług online, utrzymania strony internetowej, kampanii internetowych, tworzenie aplikacji mobilnych, analizy danych itp. W portfolio firmy są takie marki jak Dell, Adidas, Mondelez, China Merchant Bank oraz Haier. IM2.0 zatrudnia około 230 osób. Cała informacja na stronie.
źródło: wpp/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje. Inwestycje muszą poczekać
2025.07.09HR
Analiza stanowiska pracy – nieoczywisty klucz do sukcesu wdrożenia SAP HCM
2025.07.08Moto
Odnowienie certyfikatów DNV dla akumulatorów Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
2025.07.08HR
Girteka mianuje Dmitrija Voitkeviča Dyrektorem Operacji Transportowych w Polsce
2025.07.07Wydarzenia
Canon World Unseen Exhibition – poruszająca podróż do świata wyobraźni i dotyku w Ustroniu Morskim
2025.07.07Wiadomości
W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07HR
Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Wydarzenia
Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Nieruchomości
Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03