

VML przejmuje IM2.0 - rynek agencji reklamowych w Chinach stoi otworem
Technologie / 2013.10.15
WPP, informuje, że jego spółka operacyjna VML, która jest częścią Y & R, nabyła IM2.0 z siedzibą w Chinach. Założona w 2008 roku IM2.0 oferuje szereg usług online, utrzymania strony internetowej, kampanii internetowych, tworzenie aplikacji mobilnych, analizy danych itp. W portfolio firmy są takie marki jak Dell, Adidas, Mondelez, China Merchant Bank oraz Haier. IM2.0 zatrudnia około 230 osób. Cała informacja na stronie.
źródło: wpp/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





