

Whirlpool sponsorem drugiej edycji Top Chef
Whirlpool został oficjalnym sponsorem drugiej edycji programu Top Chef - elektryzującego pojedynku profesjonalnych kucharzy. Już na wiosnę będziemy mogli obserwować zmagania pretendentów do tytułu Top Chef Polska z wykorzystaniem sprzętu AGD Whirlpool.
Po sukcesie pierwszej edycji programu marka Whirlpool pozostaje obecna w kuchni Top Chefa. Kucharze współzawodniczący w konkurencjach kulinarnych będą w tym roku ponownie korzystali ze sprzętów AGD Whirlpool. Ponadto, marka została oficjalnym sponsorem drugiej edycji Top Chef, a uczestnicy konkursu sms prowadzonego w ramach programu będą mieli szansę wygrać wyjątkową zmywarkę Whirlpool Power Dry z innowacyjnym programem zmywania i suszenia trwającym jedynie godzinę. Skład jury programu pozostaje bez zmian. Uczestników podczas kolejnych zadań oceniać będzie Joseph Seeletso, Maciej Nowak oraz Ewa Wachowicz. Na czele jury stanie Wojciech Modest Amaro - właściciel warszawskiej restauracji Atelier Amaro. Natomiast nad całością czuwać będzie ponownie pełen energii i kulinarnej pasji prowadzący program - Grzegorz Łapanowski.
Program Top Chef będzie emitowany na głównej antenie Polsatu w środy o godzinie 20.35. Emisja premierowego odcinka została zaplanowana na 5 marca 2014 r.
„Kucharze Top Chef będą już po raz drugi korzystali ze sprzętów kuchennych Whirlpool. Mamy nadzieję, że tak jak w poprzedniej edycji inteligentna technologia 6-ty Zmysł, w którą wyposażone są nasze sprzęty, pomoże im i będzie inspiracją w walce o tytuł najlepszego kucharza w Polsce.” – mówi Ewa Foltyńska, Dyrektor Marketingu, Whirlpool Polska i Kraje Bałtyckie.
źródło: whirlpool/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07