

White - Magick zadba o wizerunek Creative
Firma PowerSales International, wyłączny przedstawiciel Creative w Europie Środkowo - Wschodniej, rozpoczyna współpracę z agencją PR-owo marketingową White-Magick. Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji. Do obowiązków White-Magick należeć będzie prowadzenie biura prasowego, media relations oraz akcje specjalne.
"Cieszymy się, że możemy współpracować z tak uznaną marką. Planujemy podjąć szereg działań dążących do wzmacniania pozytywnego wizerunku Creative na lokalnym rynku. Dodatkowym wyzwaniem będzie promocja nowych grup produktowych, takich jak słuchawki dla melomanów czy urządzenia elektroniki konsumenckiej" - mówi Kajetan Adamczak, prezes White- Magick.
Creative to jeden z najbardziej znanych na świecie producentów urządzeń służących do cyfrowej rozrywki, współpracujących z komputerami oraz siecią. Firma działa na rynku od 1981 roku, a jej główna siedziba znajduje się w Singapurze. To właśnie Creative zapoczątkował multimedialną rewolucję, wprowadzając na rynek karty dźwiękowe Sound Blaster. Dziś portfolio firmy zawiera głośniki multimedialne, słuchawki, kamery internetowe oraz inne peryferia przeznaczone dla komputerów. Firma PowerSales International powstała w marcu 2009 roku i tworzą ją pracownicy polskiego biura Creative Labs. Zespół posiada 11 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów Creative. Agencja White-Magick posiada 8-letnie doświadczenie w obsłudze klientów z branży nowych technologii. Z usług White-Magick korzystali w przeszłości lub korzystają obecnie m.in.: Agito.pl, EVER, Hama, iiyama, Komputronik, Log Systems, Międzynarodowe Targi Łódzkie.
źródło: wm/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04Sokołów stawia na zrównoważony rozwój
2025.03.03O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl
2025.03.03Matexi Polska oferuje indywidualny projekt wykończenia wnętrz w cenie mieszkania
2025.03.03Barometr AI – nowy indeks EFL. Połowa polskich firm zwiększy inwestycje w AI, co czwarta prognozuje większą sprzedaż dzięki AI
2025.02.27Możliwość pokrycia europejskiego parku samochodowego o dodatkowe 5 milionów pojazdów dzięki nowym akumulatorom wspomagającym Exide AGM
2025.02.27