

White - Magick zadba o wizerunek Creative
Firma PowerSales International, wyłączny przedstawiciel Creative w Europie Środkowo - Wschodniej, rozpoczyna współpracę z agencją PR-owo marketingową White-Magick. Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji. Do obowiązków White-Magick należeć będzie prowadzenie biura prasowego, media relations oraz akcje specjalne.
"Cieszymy się, że możemy współpracować z tak uznaną marką. Planujemy podjąć szereg działań dążących do wzmacniania pozytywnego wizerunku Creative na lokalnym rynku. Dodatkowym wyzwaniem będzie promocja nowych grup produktowych, takich jak słuchawki dla melomanów czy urządzenia elektroniki konsumenckiej" - mówi Kajetan Adamczak, prezes White- Magick.
Creative to jeden z najbardziej znanych na świecie producentów urządzeń służących do cyfrowej rozrywki, współpracujących z komputerami oraz siecią. Firma działa na rynku od 1981 roku, a jej główna siedziba znajduje się w Singapurze. To właśnie Creative zapoczątkował multimedialną rewolucję, wprowadzając na rynek karty dźwiękowe Sound Blaster. Dziś portfolio firmy zawiera głośniki multimedialne, słuchawki, kamery internetowe oraz inne peryferia przeznaczone dla komputerów. Firma PowerSales International powstała w marcu 2009 roku i tworzą ją pracownicy polskiego biura Creative Labs. Zespół posiada 11 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów Creative. Agencja White-Magick posiada 8-letnie doświadczenie w obsłudze klientów z branży nowych technologii. Z usług White-Magick korzystali w przeszłości lub korzystają obecnie m.in.: Agito.pl, EVER, Hama, iiyama, Komputronik, Log Systems, Międzynarodowe Targi Łódzkie.
źródło: wm/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





