

Wiosenna kampania marki Dekoral Fashion
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Dekoral Fashion. Modnie ubrane pary modelek i modeli, tworzące idealnie dobrane pary... kolorów – to główna idea spotu promującego farby Dekoral Fashion w nawiązaniu do światowych trendów modowych. Kampania objęła najważniejsze stacje TV oraz internetowe serwisy wideo.
Modnie ubrane pary modeli i modelek, tworzące idealnie dobrane pary... kolorów – to główna idea tegorocznej kampanii reklamowej marki Dekoral Fashion. W efekcie widzowie spotu mogą podziwiać, jak za sprawą zjawiskowych splashy farb kreacje zmieniają się we wnętrza urządzone zgodnie z najgorętszymi trendami kolorystycznymi.
Kampania ma na celu promocję marki Dekoral Fashion jako trendsettera w dziedzinie aranżacji wnętrz. Reklama pokazuje także, w jaki sposób światowe trendy w modzie przekładają się na najnowsze kolory w palecie hypoalergicznej, szorowanej farby lateksowej Fashion Collection. Całość zaś uzupełnia prezentacja Koloru Roku 2014 marki Dekoral Fashion, którym zostało oryginalne „Kremowe Boucle”.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego 2 skrócone 10-sekundowe wersje. Reklama będzie emitowana przez cały sezon w najważniejszych stacjach TV (m.in. Polsat, TVN oraz stacje tematyczne, takie jak np. Discovery, TVN Style czy Animal Planet). Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie emisja w internetowych serwisach wideo.
źródło: dekoral/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





