

Wyniki finansowe AB S.A. za Q2 2012
AB S.A. w II kwartale 2012 r. (IV kwartał roku finansowego 2011/2012) wygenerował 963,17 mln zł skonsolidowanych przychodów oraz 7,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Raportowany okres jest jednocześnie ostatnim kwartałem roku finansowego dla AB S.A. Według danych nieaudytowanych za cały rok 2011/2012 (który zakończył się 30 czerwca 2012 r.) spółka kolejny raz osiągnęła rekordowe obroty. Przychody narastająco osiągnęły poziom 4 337,55 mln zł, co oznacza 21 proc. wzrost w porównaniu do roku obrotowego 2010/2011. Skonsolidowany zysk netto po czterech kwartałach wyniósł 47,92 mln zł i był wyższy o 9% od wyniku po czterech kwartałach 2010/2011 roku. Skonsolidowany EBITDA wyniósł 86 458 tyś zł i był wyższy o 12% od wartości uzyskanej w roku finansowym 2010/2011*.
"Na wzrosty wyników duży wpływ miały nowe umowy dystrybucyjne i stałe poszerzanie oferty produktowej, praca nad efektywnością operacyjną firmy oraz bliska współpraca z resellerami. Odnotowaliśmy 12% wzrost liczby obsługiwanych klientów r/r" - powiedział Andrzej Przybyło, Prezes Zarządu AB S.A. "W pierwszej połowie roku 2012 spółka odnotowała prawie 2 mld zł skonsolidowanych przychodów i ponad 16 mln zł skonsolidowanego zysku netto".
* wyniki za okres 2010/11 oczyszczone o zdarzenia jednorazowe
źródło: ab/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





