

Wyniki finansowe PTC za Q2 2012
Liczba kart SIM obsługiwanych przez Polską Telefonię Cyfrową (PTC) w drugim kwartale wyniosła15,048 miliona. Spółka obsługuje obecnie 6,884 miliona klientów kontraktowych oraz 8,165 miliona klientów usług przedpłaconych. W drugim kwartale PTC pozyskała w sumie 537 tysięcy klientów, w tym aż 76 tysięcy klientów kontraktowych. Jest to najlepszy rezultat w tym segmencie jaki Spółka zanotowała od dwóch lat.
Jednocześnie w drugim kwartale br. blisko trzy razy więcej klientów przeniosło numery od innych operatorów do T-Mobile niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Równocześnie PTC umacnia pozycję na rynku mobilnego dostępu do szerokopasmowej transmisji danych - nastąpił wzrost bazy klientów tych usług w drugim kwartale o 49 tysięcy do 826 tysięcy klientów. PTC w drugim kwartale 2012 osiągnęła przychody na poziomie 1,779 miliardów złotych, co oznacza spadek o 0,9% w stosunku do ubiegłego roku. W tym czasie PTC wypracowała skorygowaną EBITDA w wysokości 592 miliony złotych, a marża EBITDA wyniosła 33,3 procenta, co stanowi wzrost o 2,5 punktu procentowego w stosunku do pierwszego kwartału br. oraz spadek o 5,5 punktu procentowego w odniesieniu do drugiego kwartału 2011 roku.
źródło: t-mobile/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





