
Xerox przejmuje brytyjską spółkę WDS
Xerox podpisał ostateczną umowę przejęcia WDS, marki oferującej usługi z obszaru wsparcia technicznego, zarządzania wiedzą oraz szeroko pojętego doradztwa na rzecz wiodących światowych firm telekomunikacyjnych. W efekcie akwizycji WDS Xerox rozszerzy portfolio rozwiązań i usług w zakresie szeroko rozumianej obsługi klienta.
W zakresie wsparcia technicznego WDS wykorzystuje autorską platformę w technologii cloud - GlobalMineTM - do rejestrowania, analizowania i zarządzania milionami interakcji. Uzyskane w ten sposób dane uzyskane z tysięcy mobilnych urządzeń pomagają klientom korporacyjnym WDS na bieżąco rozwiązywać problemy, jakie napotykają użytkownicy końcowi ich produktów i usług.
„Dzięki doświadczeniu i szerokiej znajomości specyfiki rynku telekomunikacyjnego prezentowanej przez WDS, Xerox rozszerzy swoje portfolio usług i narzędzi z obszaru obsługi klienta”, zapowiada Chris Tranquill, Prezes Xerox Telecommunications and Technology Group. „Ekspertyza WDS umocni pozycję rynkową Xerox jako godnego zaufania, odpowiedzialnego partnera biznesowego na dynamicznie rozwijającym się rynku, w warunkach rosnących oczekiwań konsumentów w zakresie jakości, kompleksowości i szybkości obsługi”, dodaje.
48 000 pracowników call center Xerox oferuje wsparcie techniczne dla klientów w 150 krajach na całym świecie. Konsultanci firmy codziennie odpowiadają ma milion zapytań od klientów, zadawanych zarówno drogą telefoniczną, jak i przez Internet.
Strategiczna współpraca
WDS to brytyjska spółka, zatrudniająca ponad 2000 osób w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Afryce Południowej, Singapurze, Australii i Nowej Zelandii. Firma powstała w 1995 roku. Funkcję jej prezesa sprawuje David Ffoulkes-Jones, który pozostanie na stanowisku również po sfinalizowaniu procesu przejęcia.
„Producenci urządzeń i dostawcy usług w zakresie łączności bezprzewodowej mogą w znaczący sposób zwiększyć poziom lojalności klientów oraz pozyskać nowe grupy odbiorców, jeżeli tylko skoncentrują się na jakości ich obsługi”, podsumowuje David Ffoulkes-Jones. „Strategiczna współpraca z Xerox przyspieszy globalną ekspansję WDS, umocni ofertę firmy oraz stworzy nowe możliwości rozwoju naszym pracownikom”- dodaje.
źródło: xerox/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej
2023.10.03Inspirująca podróż do świata natury - Cerrad na Cersaie 2023
2023.10.03Mosznowładcy w Galerii Dominikańskiej 7 października 2023| Darmowe badania dla mężczyzn
2023.10.03Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych
2023.10.02Develia rozpoczyna budowę III etapu inwestycji Malta Point
2023.10.02Grupa Develia osiągnęła 79,5 mln zł zysku netto w I półroczu 2023 r.
2023.10.02Mercator Medical podsumowuje pierwszą połowę 2023 roku
2023.10.02Develia ukończyła budowę XIV etapu Słonecznego Miasteczka
2023.09.29Te sukcesy polskich start-upów inspirują! Dotacje pomagają deep-techom
2023.09.29