

fot. Karol Wieczorek
Zmiany organizacyjne w Netii
W ramach trwającego w Netii procesu modernizacji struktury organizacyjnej - w efekcie której spółka wydziela dwie dywizje (business units), dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych - zmianie ulega również struktura organizacyjna w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej. Z początkiem kwietnia 2014 roku, z dotychczasowej struktury Departamentu Marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B.
W strukturach Netii powstał też nowy Dział Komunikacji Korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z dotychczasowego działu marketingu, z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w Dziale PR oraz Dziale Szkoleń, Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej. Dyrektorem ds. Komunikacji Korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Netii. Małgorzata Babik, dotychczasowa Dyrektor ds. Public Relations i Rzecznik Prasowa Netii została pełnomocnikiem Zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup.
Rzecznikiem Prasowym Netii od 1 kwietnia br. został Karol Wieczorek, który w dziale PR dotychczas pełnił funkcję Kierownika ds. Komunikacji Korporacyjnej.
[[[zdjecie,86,duze]]] Michał Dolny, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Od blisko 20 lat zawodowo związany z marketingiem. W 1999 rozpoczął karierę w Netii. Od roku 2006, jako Dyrektor Marketingu odpowiadał za działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów rynkowych spółki, współodpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii marketingowej, która uczyniła z Netii wiodącego, alternatywnego operatora usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych oraz kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Od kwietnia 2014 roku zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Korporacyjnej, odpowiadając m.in. za zarządzanie marką, badania rynkowe, PR oraz komunikację wewnętrzną Grupy Netia. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska, współlaureat prestiżowych nagród: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Michał Dolny jest absolwentem wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Karol Wieczorek, Rzecznik Prasowy Netia S.A.
- Od ponad dekady związany z PR w branży telekomunikacyjnej, w tym od blisko pięciu lat w Netii. Przed objęciem funkcji Rzecznika Prasowej pracował na stanowisku Kierownika ds. Komunikacji Korporacyjnej Netii. Był m.in. twórcą i liderem projektu blog.netia.pl, a także koordynatorem pracy biura prasowego operatora. Przez pierwszych kilka lat swojej kariery zawodowej był dziennikarzem i redaktorem w prasie ekonomicznej oraz wydawnictwach specjalistycznych, skierowanych do branży nowoczesnych technologii. W latach 2003-2008 pracował jako PR Manager/Rzecznik prasowy w Tele2 Polska. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również Podyplomowe Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
MINISO otwiera pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w Warszawie
2025.07.23Światowy Dzień Mózgu: zdrowe jelita to spokojniejszy umysł
2025.07.22Polska Spółka Gazownictwa laureatem prestiżowej nagrody SAG (Special Achievement in GIS Award)
2025.07.22Centrum badawcze Lena Lighting z akredytacją STAGE 3 CTF
2025.07.22GK SPECJAŁ powiększa centrum logistyczne w MLP Poznań do ponad 22 tys. mkw.
2025.07.22Matexi Polska rozwija współpracę z lokalnymi organizacjami
2025.07.22Angry Birds atakują CH Biała! Rodzinny weekend pełen emocji już 25 i 26 lipca
2025.07.21GH Development zapowiada nową inwestycję mieszkaniową ale!KEN na warszawskim Ursynowie
2025.07.21Armatis z nowym wizerunkiem i certyfikatem ISO 27001
2025.07.17