

fot. Karol Wieczorek
Zmiany organizacyjne w Netii
W ramach trwającego w Netii procesu modernizacji struktury organizacyjnej - w efekcie której spółka wydziela dwie dywizje (business units), dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych - zmianie ulega również struktura organizacyjna w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej. Z początkiem kwietnia 2014 roku, z dotychczasowej struktury Departamentu Marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B.
W strukturach Netii powstał też nowy Dział Komunikacji Korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z dotychczasowego działu marketingu, z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w Dziale PR oraz Dziale Szkoleń, Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej. Dyrektorem ds. Komunikacji Korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Netii. Małgorzata Babik, dotychczasowa Dyrektor ds. Public Relations i Rzecznik Prasowa Netii została pełnomocnikiem Zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup.
Rzecznikiem Prasowym Netii od 1 kwietnia br. został Karol Wieczorek, który w dziale PR dotychczas pełnił funkcję Kierownika ds. Komunikacji Korporacyjnej.
[[[zdjecie,86,duze]]] Michał Dolny, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Od blisko 20 lat zawodowo związany z marketingiem. W 1999 rozpoczął karierę w Netii. Od roku 2006, jako Dyrektor Marketingu odpowiadał za działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów rynkowych spółki, współodpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii marketingowej, która uczyniła z Netii wiodącego, alternatywnego operatora usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych oraz kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Od kwietnia 2014 roku zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Korporacyjnej, odpowiadając m.in. za zarządzanie marką, badania rynkowe, PR oraz komunikację wewnętrzną Grupy Netia. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska, współlaureat prestiżowych nagród: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Michał Dolny jest absolwentem wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Karol Wieczorek, Rzecznik Prasowy Netia S.A.
- Od ponad dekady związany z PR w branży telekomunikacyjnej, w tym od blisko pięciu lat w Netii. Przed objęciem funkcji Rzecznika Prasowej pracował na stanowisku Kierownika ds. Komunikacji Korporacyjnej Netii. Był m.in. twórcą i liderem projektu blog.netia.pl, a także koordynatorem pracy biura prasowego operatora. Przez pierwszych kilka lat swojej kariery zawodowej był dziennikarzem i redaktorem w prasie ekonomicznej oraz wydawnictwach specjalistycznych, skierowanych do branży nowoczesnych technologii. W latach 2003-2008 pracował jako PR Manager/Rzecznik prasowy w Tele2 Polska. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również Podyplomowe Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






