

fot. Karol Wieczorek
Zmiany organizacyjne w Netii
W ramach trwającego w Netii procesu modernizacji struktury organizacyjnej - w efekcie której spółka wydziela dwie dywizje (business units), dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych - zmianie ulega również struktura organizacyjna w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej. Z początkiem kwietnia 2014 roku, z dotychczasowej struktury Departamentu Marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B.
W strukturach Netii powstał też nowy Dział Komunikacji Korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z dotychczasowego działu marketingu, z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w Dziale PR oraz Dziale Szkoleń, Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej. Dyrektorem ds. Komunikacji Korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Netii. Małgorzata Babik, dotychczasowa Dyrektor ds. Public Relations i Rzecznik Prasowa Netii została pełnomocnikiem Zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup.
Rzecznikiem Prasowym Netii od 1 kwietnia br. został Karol Wieczorek, który w dziale PR dotychczas pełnił funkcję Kierownika ds. Komunikacji Korporacyjnej.
[[[zdjecie,86,duze]]] Michał Dolny, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Od blisko 20 lat zawodowo związany z marketingiem. W 1999 rozpoczął karierę w Netii. Od roku 2006, jako Dyrektor Marketingu odpowiadał za działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów rynkowych spółki, współodpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii marketingowej, która uczyniła z Netii wiodącego, alternatywnego operatora usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych oraz kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Od kwietnia 2014 roku zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Korporacyjnej, odpowiadając m.in. za zarządzanie marką, badania rynkowe, PR oraz komunikację wewnętrzną Grupy Netia. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska, współlaureat prestiżowych nagród: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Michał Dolny jest absolwentem wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Karol Wieczorek, Rzecznik Prasowy Netia S.A.
- Od ponad dekady związany z PR w branży telekomunikacyjnej, w tym od blisko pięciu lat w Netii. Przed objęciem funkcji Rzecznika Prasowej pracował na stanowisku Kierownika ds. Komunikacji Korporacyjnej Netii. Był m.in. twórcą i liderem projektu blog.netia.pl, a także koordynatorem pracy biura prasowego operatora. Przez pierwszych kilka lat swojej kariery zawodowej był dziennikarzem i redaktorem w prasie ekonomicznej oraz wydawnictwach specjalistycznych, skierowanych do branży nowoczesnych technologii. W latach 2003-2008 pracował jako PR Manager/Rzecznik prasowy w Tele2 Polska. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również Podyplomowe Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04Sokołów stawia na zrównoważony rozwój
2025.03.03O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl
2025.03.03Matexi Polska oferuje indywidualny projekt wykończenia wnętrz w cenie mieszkania
2025.03.03Barometr AI – nowy indeks EFL. Połowa polskich firm zwiększy inwestycje w AI, co czwarta prognozuje większą sprzedaż dzięki AI
2025.02.27Możliwość pokrycia europejskiego parku samochodowego o dodatkowe 5 milionów pojazdów dzięki nowym akumulatorom wspomagającym Exide AGM
2025.02.27