

Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu.
W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. W obliczu braku wykwalifikowanych pracowników i rosnącej liczby „wypowiedzeń wewnętrznych” transparentna kultura organizacyjna może znacząco pomóc w motywowaniu pracowników i długotrwałym ich związaniu z firmą.
Myślenie silosowe i brak transferu wiedzy to nie tylko symptomy suboptymalnej kultury organizacyjnej. Są one bezpośrednio odpowiedzialne za brak sukcesu ekonomicznego firmy oraz jej niską atrakcyjność dla osób poszukujących pracy. Nowy raport specjalisty ds. komunikacji, firmy innovaphone, pokazuje pracownikom dzałów HR, w jaki sposób odpowiednie narzędzia mogą być wykorzystane w firmie lub organizacji do znacznego zwiększenia przejrzystości komunikacji, a tym samym zaangażowania i zaufania pracowników. Raport wyjaśnia krok po kroku, kto korzysta na przejrzystej kulturze organizacyjnej i na co należy zwrócić uwagę podczas jej wdrażania.
Connect App i Projects App na platformie innovaphone myApps są prawdziwymi narzędziami zwiększającymi przejrzystość. Connect jest centralnym punktem wymiany informacji i zastępuje e-mail jako podstawowy kanał komunikacji. Zaleta: Posty na Connect – w przeciwieństwie do wiadomości e-mail – nie są zamknięte, lecz otwarte i dostępne dla wszystkich. Dzięki temu myślenie silosowe nie ma racji bytu. Każdy pracownik może aktywnie pozyskiwać wszystkie informacje, potrzebne do realizacji swoich projektów i zadań. Wykorzystanie tłumaczenia opartego na sztucznej inteligencji zapewnia, że transfer wiedzy nie zostanie ograniczony przez bariery językowe.
Aplikacja Projects App, narzędzie do zarządzania projektami i organizowania zadań, jest ściśle powiązana z aplikacją Connect App. Projects umożliwia zorganizowaną i uporządkowaną współpracę w zespołach. W przypadku powtarzających się procesów można kopiować szablony projektów z poszczególnymi zadaniami, co pozwala zaoszczędzić ogromną ilość czasu. Podobnie jak w przypadku Connect, Projects ma również chronione obszary do zarządzania szczególnie wrażliwymi działami, takimi jak dział kadr. Te oraz inne aplikacje myApps dają firmom wyraźną przewagę konkurencyjną w poszukiwaniu talentów i zatrzymywaniu pracowników.
Whitepaper „Wiem coś, czego ty nie wiesz - jak działa przejrzysta komunikacja korporacyjna” jest dostępny tutaj do bezpłatnego pobrania.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16