

Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu.
W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. W obliczu braku wykwalifikowanych pracowników i rosnącej liczby „wypowiedzeń wewnętrznych” transparentna kultura organizacyjna może znacząco pomóc w motywowaniu pracowników i długotrwałym ich związaniu z firmą.
Myślenie silosowe i brak transferu wiedzy to nie tylko symptomy suboptymalnej kultury organizacyjnej. Są one bezpośrednio odpowiedzialne za brak sukcesu ekonomicznego firmy oraz jej niską atrakcyjność dla osób poszukujących pracy. Nowy raport specjalisty ds. komunikacji, firmy innovaphone, pokazuje pracownikom dzałów HR, w jaki sposób odpowiednie narzędzia mogą być wykorzystane w firmie lub organizacji do znacznego zwiększenia przejrzystości komunikacji, a tym samym zaangażowania i zaufania pracowników. Raport wyjaśnia krok po kroku, kto korzysta na przejrzystej kulturze organizacyjnej i na co należy zwrócić uwagę podczas jej wdrażania.
Connect App i Projects App na platformie innovaphone myApps są prawdziwymi narzędziami zwiększającymi przejrzystość. Connect jest centralnym punktem wymiany informacji i zastępuje e-mail jako podstawowy kanał komunikacji. Zaleta: Posty na Connect – w przeciwieństwie do wiadomości e-mail – nie są zamknięte, lecz otwarte i dostępne dla wszystkich. Dzięki temu myślenie silosowe nie ma racji bytu. Każdy pracownik może aktywnie pozyskiwać wszystkie informacje, potrzebne do realizacji swoich projektów i zadań. Wykorzystanie tłumaczenia opartego na sztucznej inteligencji zapewnia, że transfer wiedzy nie zostanie ograniczony przez bariery językowe.
Aplikacja Projects App, narzędzie do zarządzania projektami i organizowania zadań, jest ściśle powiązana z aplikacją Connect App. Projects umożliwia zorganizowaną i uporządkowaną współpracę w zespołach. W przypadku powtarzających się procesów można kopiować szablony projektów z poszczególnymi zadaniami, co pozwala zaoszczędzić ogromną ilość czasu. Podobnie jak w przypadku Connect, Projects ma również chronione obszary do zarządzania szczególnie wrażliwymi działami, takimi jak dział kadr. Te oraz inne aplikacje myApps dają firmom wyraźną przewagę konkurencyjną w poszukiwaniu talentów i zatrzymywaniu pracowników.
Whitepaper „Wiem coś, czego ty nie wiesz - jak działa przejrzysta komunikacja korporacyjna” jest dostępny tutaj do bezpłatnego pobrania.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Cyfrowy obieg dokumentów w relacjach z pracodawcą – e-podpis ułatwia zadania HR
2025.06.03Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”. Podsumowanie najważniejszego wydarzenia geoinformacyjnego w Polsce
2025.06.03Projekt „XYZ Place” z możliwością wejścia na budowę
2025.06.03Piknik wojskowy w CH Focus – historia, edukacja i przygoda w mundurze
2025.06.02Dzień Dziecka z Treflikami w Kasztanowej – dwa dni bajkowej zabawy w Pile!
2025.06.02Bezpieczne wakacje tylko z Promenadą! Rodzinne wydarzenie pełne wiedzy i praktycznych umiejętności już 6 i 7 czerwca
2025.06.02Girteka zawiera z Volvo Trucks największy w Europie kontrakt na zakup samochodów ciężarowych w 2025 roku
2025.05.30AI i drony rewolucjonizują zarządzanie zapasami w magazynach – nowy projekt CEVA Logistics
2025.05.30Rynek magazynowy mniej spektakularny, ale bardziej przewidywalny. Dobre wieści dla sektora outsourcingu procesowego!
2025.05.30