informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Infovide-Matrix uczestnikiem prac ukraińskiej komisji parlamentarnej ds. energetyki

2013.06.20
Technologie

Horn Distribution dystrybutorem produktów GENELEC Home Audio

2013.06.20
Technologie

Operatorzy alternatywni liderami inwestycji NGA w Europie

2013.06.19
Technologie

1 milion aktywnych reklamodawców na Facebooku

2013.06.19
Technologie

Huawei: "Nie mamy żadnego interesu w tym, aby kupować Nokię''

2013.06.19
Technologie

Kazam -nowy gracz na rynku smartfonów

2013.06.18
Technologie

Zuckerberg poleciał do Korei na rozmowy z Samsungiem

2013.06.18
Nieruchomości

Unijna dyrektywa energetyczna - komentarz ekspertów Purmo

2013.06.18
Technologie

Konferencja - Polska wobec strategii UE przetwarzania w chmurze

2013.06.18
Finanse

19. czerwca rusza Forum Funduszy Inwestycyjnych 2013

2013.06.18
Technologie

Jeszcze w czerwcu ujrzy światło dzienne Samsung Galaxy S4 z 4G LTE-Advanced

2013.06.17
Technologie

Microsoft Dynamics NAV 2013 już dostępny w Polsce

2013.06.17
Technologie

Prestigio rusza z gwarancyjnym systemem door-to-door

2013.06.17
Technologie

Denon w akcji partnerskiej z Pink Ribbon Foundation

2013.06.17
Wyniki finansowe

Jan Krzysztof Bielecki w Money.pl zapowiada, co dalej z OFE i dziurą w budżecie

2013.06.14
Technologie

Google liderem na rynku reklamy on-line (33% globalnych przychodów)

2013.06.14
Technologie

Owen Ou nowym Dyrektorem Generalnym Huawei Polska

2013.06.13
Technologie

Horn Distribution S.A. dystrybutorem marki NOCS

2013.06.13
Technologie

IBM wdraża plan oszczędnościowy. Na początek zwolnienia w USA

2013.06.12
Wyniki finansowe

Wzrost przychodów ''nadal możliwy'' - Meg Whitman, HP

2013.06.12
Nieruchomości

Rusza budowa Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER

2013.06.12
Finanse

Awantura wokół SKOK-ów - raport Money.pl

2013.06.11
Giełda

Debiut giełdowy InfoScope S.A. - 12 czerwca 2013r.

2013.06.11
Technologie

Vectoring Huawei: nawet 100 MBit/s na kablach miedzianych

2013.06.11

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe