informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Giełda

Dariusz Kułakowski powołany w skład Zarządu GPW

2013.05.31
Technologie

Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways

2013.05.29
Nieruchomości

Grupa Paradyż w serwisie Pinterest

2013.05.29
Technologie

Więcej zdalnej kontroli nad domowymi kamerami IP D-Link

2013.05.29
Nieruchomości

Michał Pyter awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu Enterprise IT Business w Schneider Electric Polska

2013.05.28
Nieruchomości

Problemy ekonomiczne nie zniechęcają polskich przedsiębiorców

2013.05.27
Technologie

Outbox wyłącznym dystrybutorem na polski rynek rozwiązania Salesforce Marketing Cloud

2013.05.27
Technologie

Microsoft i PwC zawierają strategiczne porozumienie

2013.05.27
Technologie

FagorMastercook jednym ze sponsorów Wrocław Global Forum 2013

2013.05.23
Technologie

Prestigio osiągnęło pułap miliona sprzedanych tabletów

2013.05.23
Technologie

Infovide-Matrix - podwyższenie kapitału zakładowego

2013.05.16
Technologie

Nowi członkowie zarządu w Infovide-Matrix

2013.05.16
Wyniki finansowe

Netia po pierwszym kwartale 2013

2013.05.15
Wyniki finansowe

Fortinet - wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 r.

2013.05.15
Wyniki finansowe

Wyniki finansowe GK AB za Q1 2013

2013.05.15
Wyniki finansowe

Wyniki Grupy Infovide-Matrix za I kwartał 2013 r.

2013.05.14
Technologie

Wyniki T-Mobile - informacja prasowa

2013.05.08
Wyniki finansowe

Zarząd Indesit Company przedstawia wyniki spółki za pierwszy kwartał 2013 r.

2013.05.08
Wyniki finansowe

3 mln tabletów sprzedanych, 202 mln $ zarobione - wyniki Asus za Q1 2013

2013.05.06
Technologie

Drugie życie Kodaka

2013.05.01
Technologie

Sony koryguje wyniki finansowe. Ma być lepiej, dwa razy lepiej

2013.04.26
Wyniki finansowe

Wyniki finansowe Samsunga za Q1 2013 (7.9 mld $ przychodu)

2013.04.26
Wyniki finansowe

Whirlpool - wyniki finansowe za Q1 2013

2013.04.25
Wyniki finansowe

Apple w Q2 2013 - 9.5 mld $ zysk netto: sprzedano 19.5 mln iPadów i 37.4 mln iPhone'ów

2013.04.24

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe