informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Jim Balsillie były CEO RIM (teraz BlackBerry) wyprzedał udziały w BlackBerry

2013.02.14
Technologie

Wyniki finansowe Nvidia - 1.1 mld $ przychodu, 174 mln $ zysku w Q4 2013

2013.02.14
Technologie

Apple obniża ceny MacBooków z wyświetlaczem Retina nawet o 200$

2013.02.13
Technologie

Nokia sprzedaje campus Peltola w Oulu za 30 mln Euro

2013.02.12
Technologie

Netia wygrała duży przetarg u Agencji Rynku Rolnego

2013.02.08
Technologie

Sony opublikowało wyniki finansowe za Q3 roku fiskalnego 2012

2013.02.07
Technologie

Udał się Dell... a raczej deal. Całość transakcji zamknie się w 24.4 mld $

2013.02.05
Technologie

Połączenie Polkomtelu ze Spartan Capital Holdings

2013.02.04
Technologie

HTC prognozuje dalsze spadki i zmniejszanie udziałów w rynku

2013.02.04
Technologie

Whirlpool - wyniki finansowe za Q4 i cały rok 2012

2013.02.01
Technologie

Sharp - zysk w Q3. Jednak prognozy na przyszłość mało optymistyczne

2013.02.01
Technologie

Dzięki cięciom kosztów i słabszemu jenowi Panasonic zaczyna zarabiać

2013.02.01
Technologie

Electrolux opublikował wyniki finansowe za 2012 rok

2013.02.01
Technologie

Zelmer - terminy publikacji raportów okresowych w 2013 r.

2013.02.01
Technologie

Toshiba - wyniki finansowe za Q3 2012

2013.01.31
Technologie

Qualcomm - rekordowe wyniki finansowe za Q1 2013

2013.01.30
Technologie

Facebook - dobre wyniki finansowe za Q4 2012 i cały rok 2012

2013.01.30
Technologie

Lenovo - wyniki finansowe za Q3 roku finansowego 2012/2013

2013.01.30
Technologie

LG - wyniki finansowe za Q4 i cały rok finansowy 2012

2013.01.30
Technologie

Philips kończy z DVD i elektroniką konsumencką. Firma skupi się na produktach zdrowotnych i oświetleniu

2013.01.29
Technologie

Nokia planuje zainwestować 250 mln $ w fundusz dla mobilnych start'upów

2013.01.29
Technologie

Netgear kupuje AirCard od Sierra Wireless za 144.5 mln $

2013.01.29
Technologie

Belkin chce kupić Linksys od Cisco

2013.01.28
Technologie

Netia po raz czwarty w składzie indeksu spółek odpowiedzialnych - RESPECT Index

2013.01.24

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe