
OKI Europe świętuje 30-lecie technologii LED
FintechOS pozyskał 12,7 milionów euro na globalną ekspansję
Wystartowała platforma LeasinGOnline oraz GObot - pierwszy chatbot wspierający zakup leasingu online
Mixed-use development: Przynoszący zyski trend coraz bardziej popularny także w Polsce
Aktualności
Jim Balsillie były CEO RIM (teraz BlackBerry) wyprzedał udziały w BlackBerry
2013.02.14Wyniki finansowe Nvidia - 1.1 mld $ przychodu, 174 mln $ zysku w Q4 2013
2013.02.14Apple obniża ceny MacBooków z wyświetlaczem Retina nawet o 200$
2013.02.13Nokia sprzedaje campus Peltola w Oulu za 30 mln Euro
2013.02.12Netia wygrała duży przetarg u Agencji Rynku Rolnego
2013.02.08Sony opublikowało wyniki finansowe za Q3 roku fiskalnego 2012
2013.02.07Udał się Dell... a raczej deal. Całość transakcji zamknie się w 24.4 mld $
2013.02.05Połączenie Polkomtelu ze Spartan Capital Holdings
2013.02.04HTC prognozuje dalsze spadki i zmniejszanie udziałów w rynku
2013.02.04Whirlpool - wyniki finansowe za Q4 i cały rok 2012
2013.02.01Sharp - zysk w Q3. Jednak prognozy na przyszłość mało optymistyczne
2013.02.01Dzięki cięciom kosztów i słabszemu jenowi Panasonic zaczyna zarabiać
2013.02.01Electrolux opublikował wyniki finansowe za 2012 rok
2013.02.01Zelmer - terminy publikacji raportów okresowych w 2013 r.
2013.02.01Toshiba - wyniki finansowe za Q3 2012
2013.01.31Qualcomm - rekordowe wyniki finansowe za Q1 2013
2013.01.30Facebook - dobre wyniki finansowe za Q4 2012 i cały rok 2012
2013.01.30Lenovo - wyniki finansowe za Q3 roku finansowego 2012/2013
2013.01.30LG - wyniki finansowe za Q4 i cały rok finansowy 2012
2013.01.30Philips kończy z DVD i elektroniką konsumencką. Firma skupi się na produktach zdrowotnych i oświetleniu
2013.01.29Nokia planuje zainwestować 250 mln $ w fundusz dla mobilnych start'upów
2013.01.29Netgear kupuje AirCard od Sierra Wireless za 144.5 mln $
2013.01.29Belkin chce kupić Linksys od Cisco
2013.01.28Netia po raz czwarty w składzie indeksu spółek odpowiedzialnych - RESPECT Index
2013.01.24Komentarze i opinie

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19
Jak zdobyć serca millenialsów?
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05
W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?
Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.
