informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Nieruchomości

Niższe rachunki za ogrzewanie po modernizacji c.o.

2013.07.17
Finanse

Czy kupować firmowy sprzęt na licytacjach komorniczych?

2013.07.16
Technologie

Imponujące wyniki fianansowe Xiaomi. Czas na rynek w Europie?!

2013.07.16
Technologie

A w Warszawie kolejny event - tym razem premiera 85-calowego Samsunga UHD S9

2013.07.15
Technologie

Ray Ozzie dołaczył do zarządu HP

2013.07.15
Wyniki finansowe

Frank straci do złotego nawet 7 procent - raport Money.pl

2013.07.15
Technologie

Strategia One Microsoft w 162 sekundy (wideo)

2013.07.12
Nieruchomości

ROCKWOOL zainwestował w Polsce kolejne 100 mln

2013.07.12
Technologie

Premiera Alcatel OneTouch Fire w T-Mobile - fotorelacja

2013.07.11
Technologie

Rozwiązanie VoIP dla firm w PLFON

2013.07.11
Technologie

Oświadczenie Lenovo na temat najnowszych rankingów branży PC

2013.07.11
Technologie

Rynek PC piąty kwartał z rzędu w dół

2013.07.11
Finanse

Allianz widzi spore ''możliwości zysku'' w związku ze wzrostem piractwa komputerowego

2013.07.10
Technologie

1/3 mniejszych firm nie ma szkoleń w zakresie bezpieczeństwa danych - raport Deloitte

2013.07.10
Technologie

Marki Beats i Monster nie są już razem

2013.07.10
Technologie

Sharp Sponsorem Głównym Mistrzostw Europy w piłce nożnej kobiet

2013.07.10
Technologie

BlackBerry CEO: ''Jesteśmy otwarci na partnerstwo"

2013.07.10
Wyniki finansowe

Lista Global 500 2013 - ranking dochodów za okres Q12012/Q12013

2013.07.09
Nieruchomości

Philips i Disney nawiązały współpracę

2013.07.09
Technologie

Orange Polska sprzedaje Marketplanet funduszowi private equity AVALLON MBO Fund.

2013.07.09
Wyniki finansowe

Samsung Electronics ogłasza prognozę zysku za II kwartał 2013 r.

2013.07.08
Wyniki finansowe

Panasonic kupiło udziały w Gorenje

2013.07.07
Wyniki finansowe

Wyniki HTC za Q2 2013 przed audytem opublikowane

2013.07.07
Giełda

GPW druga w Europie pod względem liczby IPO - raport PwC

2013.07.04

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe