
BPI Real Estate Poland wzmacnia zespół sprzedażowy
Nowa, unikatowa inwestycja w ofercie Vacation Investments
Soudal sponsorem drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step
Badanie: dodatkowe ubezpieczenie to większe poczucie bezpieczeństwa na drodze
Aktualności
HTC - a było tak pięknie...
2012.08.03Barlinek: Wyniki finansowe za Q1 2012
2012.08.02Wyniki finansowe Sharp - 1.2 mld $ straty w Q1 2012
2012.08.02Sony wciąż na minusie - wyniki finansowe za Q1 2012
2012.08.02Toshiba - wyniki finansowe za Q1 bieżącego roku fiskalnego
2012.08.01Nowy system opłat franczyzowych w sieci Abra
2012.08.01Panasonic - wyniki finansowe za Q1 bieżącego roku fiskalnego
2012.07.31Hitachi - wyniki finansowe lepsze niż się spodziewano
2012.07.30HTC - zamyka biuro w Korei, przegrywa walkę o konsumenta w regionie
2012.07.30Samsung: imponujące wyniki za Q2 2012
2012.07.27Logitech - znowy strata netto, słabe wyniki sprzedażowe i...
2012.07.26Huawei - finansowe podsumowanie pierwszej połowy 2012r.
2012.07.25Canon - wyniki finansowe za Q2 2012
2012.07.25Wyniki LG za drugi kwartał obrachunkowy 2012 roku
2012.07.25Apple w Q3 - sprzedano rekordowe 17 milionów iPadów, wyniki jednak i tak gorsze od prognozowanych
2012.07.25Whirlpool - wyniki finansowe za Q2 2012
2012.07.24TomTom - umowa z Peugeotem poprawiła humory inwestorom
2012.07.24Sharp - szykują się ''ostre cięcia'' i zwolnienia
2012.07.24AB S.A. z nowym aneksem do umowy z HP
2012.07.24Electrolux - wyniki finansowe za Q2 2012
2012.07.20Google w Q2 - wyniki finansowe dobre, gdyby jeszcze ta Motorola...
2012.07.20Nokia w Q2 - ogólnie słabo, ale rośnie sprzedaż smartfonów Lumia
2012.07.19Wniosek o zgodę na przejęcie AVANS-u
2012.07.17Samsung Electronics ogłosił prognozę zysków za Q2 2012
2012.07.12Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
