

Polskie jeździectwo w chmurze Microsoft
Fild.NET zbuduje kompleksowe rozwiązanie, które zautomatyzuje pracę Polskiego Związku Jeździeckiego (PZJ). Nowy system informatyczny zostanie oparty na platformie Windows Azure, z wykorzystaniem aplikacji SharePoint Online.
PZJ do tej pory wykorzystywał kilka różnych aplikacji do zarządzania organizacją, w tym m.in. do rejestracji koni, hodowców, sędziów i zawodów jeździeckich. Aplikacje te nie zapewniały jednak pełnej synchronizacji i wymiany danych, a koszt ich dostosowania do wymagań PZJ byłby znacznie wyższy niż zbudowanie nowego rozwiązania. Z tego powodu zarząd PZJ zdecydował się na stworzenie dedykowanego systemu od nowa.
„Nasz wybór padł na firmę Fild.NET, która złożyła nam najkorzystniejszą ofertę. Połączyła ona w sobie atrakcyjną cenę, wysokie kompetencje i doświadczenie zespołu realizującego projekt, a także nowoczesną architekturę zaproponowanego nam rozwiązania. Umieszczenie systemu w chmurze bardzo ograniczy koszty inwestycji, a także zapewni nam stosunkowo niskie koszty jego utrzymania oraz dalszego rozwoju. Jako że jesteśmy organizacją społeczną i musimy dbać o finanse, zdecydowaliśmy się właśnie na tą opcję” - powiedział Łukasz Abgarowicz, Prezes Zarządu Polskiego Związku Jeździeckiego.
W pierwszym etapie projektu zostanie zrealizowany moduł pozwalający gromadzić dane dotyczące osób, instytucji, koni oraz rozegranych zawodów. Następnie zostanie stworzony system do generowania raportów dotyczących koni, zawodników, wyników zawodów itp. Stworzony system będzie działał na platformie Windows Azure, z wykorzystaniem bazy danych Azure SQL. W kolejnym etapie projektu zostaną uruchomione aplikacje do obsługi procesów kancelaryjnych. Powstaną one na bazie już istniejących aplikacji Fild.NET, dostępnych w sklepie SharePoint Online, jak: Kancelaria – będąca połączeniem cyfrowego archiwum oraz rejestru dokumentów przychodzących, TimeOFF – do obsługi wniosków urlopowych, czy Auctions - do obsługi sprzedaży środków trwałych pracownikom.
„Rozwiązanie jest tworzone zgodnie z metodyką Scrum, która zakłada dostarczanie działających części systemu co kilka tygodni. Zapewnia to pełną kontrolę nad procesem rozwoju oprogramowania, a także daje możliwość nadawania priorytetów poszczególnym funkcjom. Dzięki temu zagwarantowane jest dobre dostosowanie możliwości systemu do potrzeb użytkowników. Realizacja tego projektu metodą Scrum nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie zarządu PZJ. Jego rola nie ograniczyła się do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy rozwiązania, ale też bardzo aktywnie współuczestniczy on w pracach nad określeniem merytorycznej zawartości poszczególnych modułów, za co chciałem podziękować” - powiedział Andrzej Biesiekirski, Prezes Zarządu Fild.NET.
Rozpoczęcie projektu zostało poprzedzone analizą systemu informatycznego wykorzystywanego w siedzibie Polskiego Związku Jeździeckiego, a także wypracowaniem koncepcji nowego rozwiązania.
źródło: fildnet/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Grudzień w CH Focus to czas pełen pomysłów na prezenty! Świąteczny jarmark rękodzieła i giełda winyli
2025.12.08Dlaczego silniki ciężarówek wytrzymują większe przebiegi niż te w autach osobowych? Odpowiadają eksperci IVECO i PETRONAS
2025.12.08Widzieć sercem, działać razem – Samsung obchodzi Dzień Wolontariusza
2025.12.05Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
2025.12.05Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03





