![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Sparta Loyalty wdraża program lojalnościowy z aplikacją mobilną w Verona Jewellery](/uploads/nowosci/zdjecie/d/4768098d7838827e89b46a5666274e25bbf6499c.jpeg)
Sparta Loyalty wdraża program lojalnościowy z aplikacją mobilną w Verona Jewellery
Verona Jewellery – marka biżuteryjna należąca do spółki YES Biżuteria SA – uruchomiła program lojalnościowy Club Verona, by dawać swoim klientom dodatkowe korzyści – zarówno natychmiastowe, jak i te dostępne w średniej i długiej perspektywie. Integralną częścią programu jest aplikacja mobilna, która pozwoli na zarządzanie kuponami i rabatami, kontakt z doradcami klienta, przechowywanie historii transakcji oraz polecanie aplikacji nowym osobom. To także miarka jubilerska oraz innowacyjny kanał komunikacji – Verona Stories. Za wdrożenie programu lojalnościowego oraz przygotowanie aplikacji mobilnej odpowiedzialna była krakowska spółka Sparta Loyalty.
Verona to sieć jubilerska licząca już 50 salonów w całej Polsce oraz dysponująca dynamicznie rozwijającym się eCommerce Verona.pl.
- Biżuteria podlega mocnym trendom, co oznacza, że na rynku bardzo często pojawiają się nowości. Oczywiście są również wzory ponadczasowe, z kamieniami szlachetnymi, pierścionki przekazywane z pokolenia na pokolenie. Jednak w większości przypadków biżuteria dopasowuje się do aktualnych stylów modowych, do sezonu czy konkretnego momentu w roku, w tym do rozmaitych świąt. Klientki dokonują więc zakupów regularnie. I dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie programu lojalnościowego; by być cały czas w kontakcie z konsumentami, informować je o nowościach, oferować kupony i promocje, dziękując im za przywiązanie do naszej marki – mówi Daniel Górny, specjalista ds. programów lojalnościowych w YES Biżuteria.
Program lojalnościowy Verona Club opiera się na dużej znajomości preferencji klientów, do których dostosowywane są proponowane im zniżki i kupony. Marka oferuje korzyści w różnych perspektywach czasowych – natychmiastowe, średnioterminowe i długoterminowe. Dzięki temu na klientki zawsze czekać będą atrakcyjne benefity.
- Odchodzimy od schematu, w którym marki nagradzają klientki i klientów wyłącznie na początku, po przystąpieniu do programu, bądź wręcz przeciwnie – w odległej perspektywie. Nam zależy na tym, by ten program naprawdę budował długofalową relację z naszymi klientkami i klientami. Chcemy ich poznać i proponować im promocje dopasowane do ich preferencji. A co najważniejsze – dajemy im wybór – często mogą samodzielnie wybierać interesujące korzyści spośród dostępnych możliwości. Nawet tuż po rejestracji każda osoba może zdecydować się na jedną z trzech korzyści dostępnych na start – dodaje Daniel Górny z YES Biżuteria.
Klienci Verony mogą wybierać nie tylko rodzaj kuponów, ale też sposób kontaktu z doradcami sklepu. Pomoże w tym uruchomiona wraz z programem aplikacja mobilna, w której użytkownicy mogą aktywować swoje zniżki, komunikować się z obsługą klienta, poznawać ofertę, sprawdzić lokalizację salonów czy przechowywać historię zakupów.
- Aplikacja mobilna to dziś niezbędny element programu lojalnościowego. Pozwala zrezygnować z niewygodnych i nieekologicznych plastikowych kart i daje marce dodatkowe dane, dzięki którym może ona lepiej poznać klienta. Dla tego ostatniego staje się natomiast centralnym punktem kontaktu z marką – wyświetla komunikaty i personalizowane wiadomości, daje dostęp do ważnych dokumentów, do informacji o przysługujących rabatach, zniżkach oraz nagrodach. Przypomina o ważnych wydarzeniach i proponuje produkty, które pasują do tych nadchodzących okazji. Wszystko w jednym – wyjaśnia Tomasz Wawrzynów, dyrektor generalny Sparta Loyalty.
Program Verona Club zapewnia użytkownikom wielostronne korzyści – rabatowe (atrakcyjne dla klientów zniżki na zakupy), komunikacyjne (możliwość pozostawania z marką w ciągłym kontakcie) oraz praktyczne (dostępne w aplikacji dowody zakupu, mapa z salonami czy miarka jubilerska).
Do programu można przystąpić za pomocą aplikacji mobilnej, która jest dostępna w Google Play i Apple Store. Program działa w modelu omnichannelowym, co oznacza, że pozwala na realizowanie kuponów zarówno w sklepie online, jak i w salonach stacjonarnych.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)