informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wydarzenia

KONFERENCJA DIGITAL SIGNAGE TRENDS 2018 – nowoczesne sposoby komunikacji cyfrowej

2018.07.02
Giełda

Dell chce wykupić pakiet większościowy VMware

2018.07.02
Technologie

Google planuje zamieszać na rynku gier wideo

2018.06.30
Technologie

TomTom mamy problem!

2018.06.30
Moto

Subskrypcja Volvo S60 Polestar Engineered rozeszła się w mniej niż godzinę

2018.06.30
Finanse

Finansowanie house flippingu z Monument Fund

2018.06.29
HR

Rozwój zwinnej organizacji z perspektywy HR

2018.06.29
Finanse

Ekspert Chwilowo.pl radzi: kredyt czy pożyczka?

2018.06.29
Finanse

Skąd wziąć pieniądze na ślub i wesele?

2018.06.29
Nieruchomości

Europejskie realizacje w standardzie pasywnym z Schöck Isokorb

2018.06.29
Technologie

Philips TV i Bowers & Wilkins nawiązują współpracę, u podstaw której leży dążenie do doskonałości

2018.06.29
Nieruchomości

Stress management, czyli zostaw stres za drzwiami biurowca

2018.06.29
Med-Tech

Amazon wchodzi na rynek healthcare

2018.06.29
Moto

Nuro i Kroger testują samochody bez kierowcy

2018.06.28
Nieruchomości

Saturn w Katowicach zmienia szyld na MediaMarkt

2018.06.28
Finanse

Samsung i BlackBerry przedłużają umowę o współpracy

2018.06.28
Finanse

Instagram wart jest już 100 mld USD...

2018.06.27
Wiadomości

O 150 proc. wzrosła liczba sprzedanych polis assistance dla motocyklistów

2018.06.27
Nagrody

22. czerwca odbyła się w Warszawie WIELKA GALA "POLSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ 2018"

2018.06.27
Wiadomości

Mint Media dla marki Kikkoman

2018.06.27
Moto

NAV Alliance - razem w celu standaryzacji rynku

2018.06.27
Finanse

Google Pay wchodzi na rynek w Niemczech

2018.06.26
Nieruchomości

Czy pokój hotelowy na wynajem to dobre rozwiązanie?

2018.06.26
Technologie

Nowy raport: Migracja z infrastruktury ISDN do All IP w firmach

2018.06.26

Komentarze i opinie

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

Anna Kacprzyk
Anna Kacprzyk / 2018.01.22

Moc personalizacji w wideo marketingu

Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89% użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Z kolei według HubSpot, spersonalizowane wideo generuje o 42% więcej zysków, niż niespersonalizowane treści. Dzieje się tak, ponieważ taki przekaz generuje dwukrotnie więcej zaangażowania i reakcji. Jakie korzyści płyną z tworzenia spersonalizowanego wideo i na jakie trendy warto postawić w 2018 roku?

Diana Polska
Diana Polska / 2018.01.16

Trendy w reklamie Digital OOH w 2018 roku

Rok 2017 był dla branży DOOH bardzo owocny. Dzięki dynamicznemu rozwojowi najnowszych technologii w sektorze reklamy digital out-of-home reklamodawcy zyskali większy dostęp do kreatywnych możliwości, przez co medium to stało się jeszcze atrakcyjniejsze w oczach odbiorców niż kiedykolwiek wcześniej. Czego zatem możemy się spodziewać w nadchodzącym roku i na co reklamodawcy powinni zwrócić szczególną uwagę chcąc optymalnie wykorzystać potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej? Odpowiedzi na to pytanie postaram się udzielić w poniższym artykule.

Leszek Tasiemski
Leszek Tasiemski / 2018.01.10

Cyberzagrożenia w 2018 roku według eksperta F-Secure

W 2018 roku należy spodziewać się dalszej popularyzacji osobistych asystentów (takich jak Siri czy Alexa). Wraz ze wzrostem zainteresowania użytkowników z pewnością pojawią się też ataki na tego typu systemy. Początkowo będą to żarty czy akty wandalizmu – mieliśmy już przykłady aktywacji asystentów przez reklamy telewizyjne czy ultradźwięki. Przyszły rok może przenieść nowe kategorie ataków w tym zakresie, być może już o komercyjnym charakterze.

Mateusz Majewski
Mateusz Majewski / 2018.01.08

Milionowe korzyści dzięki profesjonalnemu zarządzaniu oprogramowaniem

W czasach, w których większość pracowników korzysta z kilkunastu aplikacji zainstalowanych jednocześnie na służbowych telefonach, tabletach czy komputerach, nadal istnieją firmy, które zarządzają licencjami oprogramowania… ręcznie. Często są to przedsiębiorstwa działające globalnie i zatrudniające kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Wśród kadry zarządzającej brakuje świadomości, że profesjonalne oprogramowanie do zarządzania licencjami może przynieść miliony złotych oszczędności oraz zwiększyć bezpieczeństwo IT organizacji.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe