informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wyniki finansowe

Narodowy przewoźnik autokarowy Polonus z rekordowymi wynikami w 2019 roku

2020.01.30
Wydarzenia

Klimas Wkręt-met na targach BUDMA 2020

2020.01.28
Wydarzenia

Łatwo, wygodnie i bezpiecznie w domu pokazowym Somfy na 4 Design Days

2020.01.28
HR

Biegły rewident – zawód z przyszłością

2020.01.28
Wiadomości

Najmniejsze firmy w największych kłopotach. Są w najgorszej kondycji od 5 lat

2020.01.28
Finanse

Newmor podsumowuje rok 2019

2020.01.27
CSR

HSKi powered by Somfy – bezpiecznie na stoku i w domu

2020.01.27
Wydarzenia

Radaway na targach 4 DD zaskoczy designem

2020.01.25
Nieruchomości

Warszawa zmienia skyline

2020.01.24
Wydarzenia

Soudal na targach Budma 2020

2020.01.23
Wydarzenia

Wystartowała 12. edycja konkursu VASCO Integracja 2020

2020.01.23
Technologie

Robotyka mobilna - w jaki sposób wspiera zadania logistyczne w przemyśle ?

2020.01.23
Moto

SAP Story: Mercedes postawił na SAP w analityce biznesowej i sportowej

2020.01.23
Finanse

Toyota Financial Services wspiera mobilność

2020.01.23
Wydarzenia

Drutex zadebiutował na targach SWISSBAU

2020.01.23
Finanse

Peakside i Partners Group kupują portfel nieruchomości w Europie za 550 mln euro

2020.01.23
Technologie

Mniej niż co trzecia firma w Polsce korzysta z ERP

2020.01.22
HR

Mniej niż co trzecia firma w Polsce korzysta z ERP

2020.01.22
Nieruchomości

B&B Hotels otwiera ósmy hotel w Polsce

2020.01.22
Wydarzenia

Midea - chiński potentat branży AGD wchodzi na polski rynek

2020.01.22
CSR

Ceramika Tubądzin dba o środowisko przez technologie przyjazne naturze i świadome zarządzanie odpadami

2020.01.22
Technologie

.Icu najpopularniejszą nietypową domeną na świecie w 2019 roku

2020.01.22
Technologie

Krok ku nowoczesności – automatyzacja procesu audytu 5S

2020.01.22
Technologie

Rebranding marki Crunlight

2020.01.21

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe