informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Finanse

Samsung rozważa częściowe wstrzymanie produkcji smartfonów w Chinach

2018.08.13
Finanse

Więcej zgłoszeń, mniejszy budżet – wyniki ostatniego rozdania Fazy 1 SME Instrumentu

2018.08.10
Giełda

Zarząd Tesli zbiera informacje dotyczące wypowiedzi Muska

2018.08.10
HR

6 powodów, dla których pielęgniarka i położna powinna pomyśleć o ubezpieczeniu

2018.08.10
Wydarzenia

Uroczystość na terenie budowy przy ul. Bohaterów Getta 4, dawna ulica Nalewki 2a

2018.08.09
Technologie

Marketing w formie drukowanej nie jest martwy, żyje kolorami #Alive with Colour

2018.08.09
Wiadomości

Bezpieczne wyjazdy, czyli jak chronić się podczas wyjazdów zawodowych i prywatnych

2018.08.09
Technologie

Interplastic zdobywa bramki przy asyście Comarch

2018.08.09
HR

5 cech idealnego pracownika w branży IT

2018.08.07
Nieruchomości

Małe biuro może być wielkie

2018.08.07
HR

Roman Sioda pokieruje polskim oddziałem Lenovo Data Center Group

2018.08.06
Finanse

Finansowy portret MŚP w III kwartale 2018. MŚP po raz pierwszy częściej niż z leasingu i kredytu korzystają z ubezpieczenia majątku firmy

2018.08.06
Moto

A może na wakacje z inteligentną przyczepą kempingową? (wideo)

2018.08.05
Technologie

Sharp wchodzi na rynek ekranów OLED dla smartfonów

2018.08.04
Wyniki finansowe

Toyota - wyniki finansowe za Q1 2019

2018.08.03
Technologie

Drukarnie zwiększają zyski dzięki nowoczesnym urządzeniom

2018.08.03
HR

Młody lekarz i lekarz dentysta na stażu – co wiedzieć powinien

2018.08.02
Technologie

IoT w biznesie i w domu

2018.08.02
Technologie

McAfee wprowadza na rynek nowy pakiet zabezpieczeń dla biznesu – MVISION

2018.08.02
Nieruchomości

Design na najwyższym poziomie w biurze – projekty Tomka Rygalika dla marek dostępne w Everspace

2018.08.02
Wyniki finansowe

Kolejny rekordowy kwartał Apple

2018.08.01
Technologie

AWECO Polska Appliance zaktualizowało oprogramowanie Infor LN do najnowszej wersji w dziewięć miesięcy

2018.08.01
Moto

BMW kusi przed oficjalną premierą Z4

2018.07.31
Wyniki finansowe

Słabsza niż oczekiwano sprzedaż Galaxy S9, to i gorsze wyniki Samsunga za Q2 2018

2018.07.31

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe