informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Nieruchomości

Unidevelopment rozbudowuje Osiedle Idea w Radomiu

2020.12.16
CSR

Mikołajkowe prezenty od Fundacji Amicis

2020.12.16
Nieruchomości

Sektor państwowy idzie po komercyjne biura

2020.12.16
Nieruchomości

Fasada Roku 2020 – znamy wyniki głosowania!

2020.12.16
HR

Dzięki automatyzacji rośnie efektywność zarządzania czasem pracy

2020.12.16
Technologie

Ładowarki GreenWay Polska w leasingu EFL

2020.12.16
Nieruchomości

Zimowe szaleństwo na Pradze. Piruet zaprasza na lodowisko do Konesera

2020.12.16
Technologie

Tegoroczne nowości od SaldeoSMART – faktoring, szybkie przelewy i eZNACZEK

2020.12.15
Finanse

Jak finansować firmę w czasie kryzysu

2020.12.15
Finanse

Trwa rewolucja na rynku płatności cyfrowych

2020.12.15
Finanse

Współpraca z dużymi firmami produkcyjnymi podczas epidemii

2020.12.15
HR

Pracownicy wracają do biur - pomaga w tym technologia

2020.12.15
Nieruchomości

Ile można zyskać inwestując w lokal komercyjny

2020.12.14
Wydarzenia

Na terenie Bulwarów Książęcych otwarto pierwszą prywatną wystawę archeologiczną!

2020.12.14
HR

Specjaliści Business Intelligence coraz bardziej poszukiwani i najlepiej opłacani w IT

2020.12.14
Finanse

Ile kosztuje darmowa komunikacja miejska

2020.12.14
Med-Tech

„SM W CZASACH PANDEMII COVID-19” Rusza kampania społeczno-edukacyjna dotycząca sytuacji chorych na stwardnienie rozsiane w czasie pandemii

2020.12.14
Nieruchomości

Związek Polskie Okna i Drzwi podsumowuje rok 2020

2020.12.11
Wiadomości

Somfy w Polskim Związku Firm Deweloperskich

2020.12.11
Moto

Rynek samochodów używanych w 2020 roku – analiza i perspektywy

2020.12.10
Nieruchomości

Czy konwersje to przyszłość nieruchomości komercyjnych

2020.12.10
HR

2/3 firm w polskiej branży usługowej należy do kobiet. Rusza XII edycja konkursu Bizneswoman Roku

2020.12.10
Technologie

Na szczycie Warsaw UNIT zawisł najwyżej umiejscowiony logotyp w Polsce

2020.12.10
CSR

Świąteczna zbiórka karmy w ETC Swarzędz

2020.12.10

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe