informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wiadomości

TARGI SZTUKI DOSTĘPNEJ JESIEŃ 2019: WIELKIE NAZWISKA W PRZYSTĘPNYCH CENACH

2019.10.23
Technologie

Innowacje zmieniają branżę CFM. Raport Arval wskazuje nowe kierunki rozwoju rynku flotowego

2019.10.23
Nieruchomości

Rośnie rynek Instant i Compact Office

2019.10.23
Nagrody

RTB House ponownie wyróżniona w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

2019.10.22
Nieruchomości

CityFit z siedzibą w warszawskim Atrium Centrum

2019.10.22
Wydarzenia

DESIGN – TOŻSAMOŚĆ – ZMIANY

2019.10.22
Nagrody

Chimney laureatem prestiżowego konkursu Office Superstar

2019.10.22
Nieruchomości

Nowa inwestycja Brawo już w sprzedaży

2019.10.21
Wydarzenia

Tulip Residences zadebiutuje w Polsce

2019.10.21
Nagrody

EFL jako jedyna firma z Polski nagrodzona w konkursie IPMA Global Award 2019

2019.10.21
HR

Ostatni kwartał to (nie) wyścig z czasem

2019.10.18
Wydarzenia

Panele tapicerowane Mollis debiutują na targach Warsaw Home 2019

2019.10.18
Technologie

TomTom wybiera ChargeHub, aby wzbogacić swoje mapy o dane na temat stacji ładowania pojazdów elektrycznych

2019.10.17
Wydarzenia

Klimas Wkręt-met partnerem akcji edukacyjnej Dobry Montaż

2019.10.17
HR

Mintos wzmacnia zespół w Polsce

2019.10.17
Wydarzenia

Konferencja „Monitoring Rynku Budowlanego 2019”ze wsparciem branżowym POiD

2019.10.17
Finanse

Wdrożenia systemów ERP – coraz mniej implementacji kończy się przekroczeniem planowanego budżetu

2019.10.16
Nieruchomości

Kraków wyznacza trendy w regionach

2019.10.16
Nagrody

Baby&Travel z tytułem Lidera Najwyższej Jakości Produktów dla Dzieci na X Gali Polish Businesswoman Awards

2019.10.16
Wydarzenia

Kampania edukacyjna „Masz wpływ na odpływ” PUK Komorniki nagrodzona!

2019.10.16
HR

Przepis na zadowolonego pracownika? Składniki: rozmowa, integracja, imprezy tematyczne

2019.10.16
Nieruchomości

Jedna z największych gwiazd gastronomii 16. listopada otwiera swoją restaurację w Gdańsku

2019.10.15
Nieruchomości

Ruszyła druga edycja międzynarodowego konkursu poświęconemu projektowaniu wnętrz

2019.10.15
Nieruchomości

wolaRE i Rezydencja Barska z wiechą

2019.10.15

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe