informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wydarzenia

MPM po raz pierwszy na targach IFA

2019.09.03
Wiadomości

Niemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnego

2019.09.02
Nieruchomości

Plan z datą realizacji – 9 nowych sklepów KiK w sezonie wakacyjnym

2019.08.30
Nieruchomości

Park 49 w Göteborgu razem z marką WICONA stawiają nacisk na zrównoważony rozwój.

2019.08.30
Technologie

Mio kusi nowościami na targi IFA Berlin 2019

2019.08.29
HR

Ewa Ziętek-Maciejczyk odpowiada za działania marketingowe i PR w agencji Result Media

2019.08.29
Nieruchomości

Atrakcyjne nieruchomości mieszkaniowe dla inwestorów – czym i jak ich przyciągnąć?

2019.08.28
Finanse

BIK sprzedał magazyny w Sosnowcu za 15,2 mln euro

2019.08.28
Nieruchomości

Ruszyła sprzedaż luksusowych apartamentów w kompleksie Unique Tower

2019.08.28
Wyniki finansowe

Lokum Deweloper prezentuje wyniki finansowe po I półroczu 2019 roku

2019.08.28
CSR

Agencja PA przygotowała dla LOT-u wakacyjną kampanię online

2019.08.28
HR

Brak pracowników może pogorszyć kondycję 66 proc. firm z sektora MŚP

2019.08.27
Wyniki finansowe

PLAY - Wyniki za drugi kwartał i pierwsze półrocze 2019 r.

2019.08.27
Nagrody

Franke Vital w finale konkursu Dobry Wzór 2019

2019.08.26
Med-Tech

Nowy zakres ubezpieczeń zdrowotnych od INTER Polska

2019.08.26
Nieruchomości

Mieszkania typu open space i zalety takiego rozwiązania

2019.08.26
Technologie

Grape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacji

2019.08.26
Wyniki finansowe

MLP Group rozszerza ekspansję

2019.08.26
CSR

ALDI publikuje raport ewaluacyjny z działań na rzecz zrównoważonego rozwoju w roku 2018

2019.08.23
Wyniki finansowe

Alumast podwoił moce produkcyjne – wyniki finansowe 1H 2019

2019.08.23
CSR

Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”

2019.08.23
CSR

Klimas Wkręt - met wkręcony w #polowanie na smoka

2019.08.22
Nagrody

Cersanit w gronie finalistów Dobry Wzór 2019

2019.08.22
Nagrody

RTB House z trzema nagrodami Stevie® Awards

2019.08.22

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe