informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Brief4U – pierwszy serwis B2B dla specjalistów z obszaru komunikacji marketingowej

2019.05.29
Moto

Renault i Fiat Chrysler Automobiles łączą się w formule 50:50

2019.05.27
Nieruchomości

Wielofunkcyjne kompleksy podbijają rynek różnorodnością usług

2019.05.24
Technologie

Noc Muzeów w Warszawie – dane ze smartfonów pozwalały na ominięcie największych kolejek

2019.05.24
Wydarzenia

Design i biznes – duet idealny!

2019.05.24
Nieruchomości

Pierwsze na świecie centrum szkoleniowe Infor Academy działa w Polsce

2019.05.24
Wydarzenia

PEKA na targach interzum 2019

2019.05.23
HR

Polscy inżynierowie gotowi przejąć rolę liderów zmian w swoich przedsiębiorstwach

2019.05.23
Nieruchomości

NCŁ - modne miejsce na mapie Łodzi

2019.05.22
Wydarzenia

Reynaers Aluminium partnerem X Kongresu Stolarki Polskiej

2019.05.22
Nieruchomości

ToHa – budynek projektu Rona Arada i Avnera Yashara w Tel Awiwie

2019.05.22
Wydarzenia

Największe od lat stoisko AHEC na targach Interzum w Kolonii

2019.05.22
HR

Niedobór talentów w branży medycznej

2019.05.21
Technologie

Oficjalny dystrybutor produktów marki Roborock w Polsce

2019.05.20
HR

Edyta Sadowska nowym prezesem zarządu oraz dyrektorem generalnym platformy nc+

2019.05.17
Nieruchomości

Fadesa Polnord Polska (FPP) rozpoczęła sprzedaż mieszkań w inwestycji Innova Concept we Wrocławiu

2019.05.17
Wiadomości

Galeco po rebrandingu marki

2019.05.15
Wiadomości

Co Polacy wiedzą o smogu? Sprawdź wyniki w infografice

2019.05.15
Wydarzenia

Nietypowa lekcja geometrii: wernisaż Małgorzaty Jastrzębskiej na Wilczej

2019.05.14
Nieruchomości

Cindy Crawford otwiera Cosentino Los Angeles City Center

2019.05.14
HR

Nominacja nowego wiceprezesa zarządu Carrefour Polska

2019.05.13
Technologie

Separacja nie musi oznaczać końca świata. W domenach może być nawet wybawieniem

2019.05.13
Nieruchomości

Drugie życie warszawskiej fabryki: FSO w nowej odsłonie

2019.05.09
Wydarzenia

10 lat pracowni architektonicznej Decoroom. Sukces dobrze zaprojektowany

2019.05.08

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe