informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Wydarzenia

Dobra passa trwa – KiK otwiera kolejne sklepy

2020.02.28
CSR

Studio.O. dla Fundacji Mam Marzenie

2020.02.27
Nieruchomości

#KLIFING – (RE)definicja stylu życia wg. Galerii Klif

2020.02.27
Nieruchomości

Do Polski napływają nowe marki hotelowe

2020.02.27
Finanse

Kredyt zabezpieczony gwarancją BGK (gwarancją de minimis)

2020.02.26
Nieruchomości

Lokal usługowy jako lokata kapitału

2020.02.26
Nieruchomości

Franke otwiera firmowy showroom

2020.02.26
Technologie

Mio MiVue C560 - 7 stopni jasności obrazu

2020.02.26
Nieruchomości

Zwycięska termomodernizacja

2020.02.26
CSR

Telefon stacjonarny to nie przeżytek. Dla kogo jest on niezbędny?

2020.02.25
Technologie

Ponad 33 miliony z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na projekt pierwszej polskiej konstelacji satelitów

2020.02.25
Finanse

Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com

2020.02.25
Wyniki finansowe

W 2019 roku leasing pojazdów na minusie, dostawczaki zieloną wyspą

2020.02.25
Wydarzenia

Wolność tworzenia. VOX zaprasza na targi do Poznania

2020.02.24
Nieruchomości

Woonerfy - przyszłość dróg w polskich miastach?

2020.02.24
Technologie

QNAP udostępnia system rozpoznawania twarzy QVR Face Smart

2020.02.24
Wiadomości

Klimas Wkręt-met rozwija eksport do Indii

2020.02.24
Wydarzenia

Kolejne szkolenie Związku Polskie Okna i Drzwi dla nauczycieli zawodu „monter stolarki”

2020.02.24
Wydarzenia

20-lecie BoConcept w Polsce

2020.02.21
Nieruchomości

Wola przejmuje prowadzenie w warszawskiej sztafecie biurowej

2020.02.20
Wydarzenia

Nowy sezon szkoleniowy w Akademii CREATON

2020.02.20
Wydarzenia

„TUBĄDZIN ARENA DESIGN – ZERO WASTE” w Europie Środkowej I Wschodniej

2020.02.19
Technologie

10 nowych robotów zasiliło szeregi Blakladera

2020.02.19
Technologie

Cztery dni pod znakiem designu

2020.02.18

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe