
Ekspansja chińskich aut na polskim rynku – szanse czy ryzyka dla branży CFM?
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Michał Marynowski dołącza do Avison Young
Ewelina Rolak dołącza do Avison Young
Aktualności
Facebook na szczycie
2016.08.12Rekordowy drugi kwartał ALUPROF
2016.08.12Mobilne centrum rozrywki dla małych i dużych
2016.08.12Nowa siedziba Grupy Nelro Data SA
2016.08.12Z VOX każdemu bardzo wolno być sobą. Nowa odsłona kampanii marki VOX.
2016.08.11Haier przyspiesza ofensywę w Europie i realizuję strategię Zero Dystansu
2016.08.11Sony Europe Ltd. nabywa firmę eSATURNUS NV
2016.08.10Jak wygląda rynek materiałów budowlanych w Polsce?
2016.08.10Polska firma buduje w USA
2016.08.10ASUS liderem w segmencie laptopów dla graczy z kartami NVIDIA GTX
2016.08.10Odbierz Kindle za WatchGuarda
2016.08.10Würth finalistą konkursu Dobry Wzór 2016
2016.08.10Pierwszy styropianowy dach opuścił nową fabrykę w Oświęcimiu
2016.08.09Walutowe kredytobranie
2016.08.09Polski import potrafi zaskoczyć
2016.08.09Nelro Data partnerem w dystrybucji rozwiązań Qnap
2016.08.09Wzmożona aktywność cyberprzestępców na Rio 2016 - raport Fortinet
2016.08.09Komputronik Biznes wśród największych firm informatycznych w Polsce
2016.08.08Nowy, większy salon Komputronik we Wrocławiu
2016.08.05Nowy Global CEO w Initiative
2016.08.05Piękno docenione. Złote Medale MTP dla kolekcji uchwytów CLEO i SENIOR
2016.08.05Andrzej Bieniek dołączył do zespołu TFI Capital Partners
2016.08.05Brexit umocnił złoto. Czy trend się utrzyma?
2016.08.04Igrzyska Olimpijskie Rio 2016 zamiast pomóc, są utrudnieniem dla brazylijskiej gospodarki
2016.08.04Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
