
Jak zapowiada się 2023 w mieszkaniówce
Najwięcej kobiet kieruje firmami założonymi ponad 50 lat temu. Pierwsza analiza danych KRS pod kątem wieku i płci, obejmująca ponad 811 tys. osób
Co to jest autoryzowany serwis AGD?
IBC SOLAR Poland dołącza do Stowarzyszenia DAFA
Aktualności
Certyfikat Master od Cisco dla usług biznesowych Orange
2013.06.06BrandMaker partnerem Outbox
2013.06.06BlackBerry - 60% firm z listy Fortune 500 testuje lub używa nasze produkty
2013.06.06Wystartowała polska odpowiedź na Zyngę
2013.06.05Porozumienie nadawców dotyczące udogodnień dla niepełnosprawnych
2013.06.05Panasonic oświetli Zamek na Hradczanach w czeskiej Pradze
2013.06.0520 lat produkcji ROCKWOOL w Polsce
2013.06.05Impakt dystrybutorem marki Tamrac
2013.06.04Scenariusze transformacji operatorów telekomunikacyjnych
2013.06.04Konferencja SWIFT Business Forum, 14 czerwca, GPW
2013.06.04Konferencja IPO Summit, Warsaw 2013: Warszawa miejscem spotkań globalnych inwestorów
2013.06.04Nikon Europe - nowa witryna internetowa
2013.06.03Hard-PC autoryzowanym dealerem BEATS
2013.06.03WiFi na pokładzie AIR FRANCE KLM
2013.06.03W czerwcu ruszają warsztaty ''AB Intel Server Academy''
2013.06.03Stało się! Kredyt we frankach już się nie opłaca
2013.06.03Ile straciła Europa? 1bilion $ i prawie 1milion miejsc pracy
2013.06.02Budownictwo w Polsce. Edycja 2013 - raport firmy doradczej KPMG
2013.05.31Morskie farmy wiatrowe to miliardy dla polskiej gospodarki
2013.05.31GPWtr@der - platforma do nauki inwestowania stworzona przez GPW
2013.05.31Dariusz Kułakowski powołany w skład Zarządu GPW
2013.05.31Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways
2013.05.29Grupa Paradyż w serwisie Pinterest
2013.05.29Więcej zdalnej kontroli nad domowymi kamerami IP D-Link
2013.05.29Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
