
Poczuj magię świąt z Promenadą! Gwiazdkowe atrakcje przez cały miesiąc!
Ten błąd pracodawców wywołuje falę odejść z firmy
„Dekada polskiego rynku najmu” – raport oczami ekspertów
Kolejny intensywny sezon szkoleniowy w Akademii CREATON
Aktualności
Alda - wyniki finansowe za Q4 2011
2012.02.15Aiton Caldwell - wyniki finansowe za Q4 2011
2012.02.15Dokopać leżącemu? A dlaczego by nie!
2012.02.15Acer: Q4 - gorszy zysk netto, roczna strata sięgnęłą 212 mln $
2012.02.15Będą zmiany w zarządzie Electroluxa
2012.02.15Samsung zastanawia się co dalej z LCD
2012.02.14GrupaTP przedstawiła wyniki finansowe za Q4 i cały 2011
2012.02.14Rynek elektroniki użytkowej w 'Stanach' w 2011
2012.02.14Akcje Apple przekroczyły kolejną magiczną granicę
2012.02.14Google dostało zielone światło
2012.02.13Przewidywana roczna strata sięgnie ponad 412 mln $
2012.02.13ACTION S.A. zawarł umowę dystrybucyjną z Lenovo Polska
2012.02.10Bye, bye Kodaku
2012.02.09Lenovo: 54% wzrost sprzedaży w Q3 2011
2012.02.09Nokia planuje kolejne zwolnienia
2012.02.08Acer chce zaskarżyć Lanciego
2012.02.07ZTE coraz chętniej zerka ku Europie
2012.02.07HTC: Wyniki finansowe za 2011, prognozy na Q1 2012
2012.02.06Super Bowl = Super okno wystawowe
2012.02.06Marc Durcan nowym CEO Micron Technology
2012.02.05'Mała podwyżka' dla Virgini Rometty
2012.02.04Ricoh koryguje swoje prognozy
2012.02.03Nikon - wyniki finansowe za Q3 2011 i cały 2011
2012.02.03Miliarder z Hong Kongu kupuje Orange Austria
2012.02.03Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
