
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Aktualności
Ponad 80 proc. Polaków uważa suplementy diety za skuteczne, ale co trzecia osoba nie wie, czym różnią się od leków
2022.04.12Dobry program do wystawienia faktury vat
2022.04.12Związek POiD w debacie na temat rynku pracy i szkolnictwa w czasie Kongresu Budownictwa Polskiego
2022.04.11Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne
2022.04.11Roboty lutownicze - sposób na podniesienie jakości i redukcję kosztów
2022.04.09Magazyny na wagę złota
2022.04.08Znakowanie opakowań – zalety aplikacji etykiet
2022.04.08Karol Dzięcioł dołącza do zespołu Develii
2022.04.07Wsparcie dla firm, które prowadziły działania handlowe na Wschodzie
2022.04.07Zbadaj się za darmo w Galerii Zaspa
2022.04.06Najbardziej Pożądani Pracodawcy w Polsce – znamy laureatów rankingu firmy Antal
2022.04.05Znamy finalistki XIII edycji konkursu Bizneswoman Roku. Padł rekord liczby nominacji - ponad 1300, o ⅓ więcej niż w ubiegłym roku
2022.04.05Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne
2022.04.05WXCA z nagrodą za wnętrza Pawilonu Polski na Expo 2020 w Dubaju!
2022.04.05Roboty mobilne Etisfot Smart Solutions wyróżnione w konkursie „(R)ewolucja przemysłowa”
2022.04.04Strona wizytówka za 999 zł netto, a w cenie wszystko? Tak to możliwe z Papillon Media!
2022.04.04Wielki sukces Lena Lighting – podwójny Red Dot dla producenta oświetlenia z Wielkopolski
2022.04.04Łódź Design Festival: zbuduj pływającą wyspę!
2022.04.04Nowoczesne budownictwo biurowe – nie tylko generuje, ale produkuje
2022.04.01Drużyna z Bielska Podlaskiego zwycięzcą pierwszej polskiej edycji programu Solve for Tomorrow
2022.03.31TomTom dołącza do MIH Consortium
2022.03.31Profbud Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legii Warszawa
2022.03.30Elastyczność i modularność w procesie produkcyjnym a usługi EMS
2022.03.30Wyjątkowa ciężarówka SHAMIR Polska rusza w trasę, by zbadać wzrok uchodźcom z Ukrainy. Przebada wzrok nawet 12 000 osób!
2022.03.30Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.






