
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Aktualności
Licytujemy dziecięcy uśmiech z Fundacją Mam Marzenie
2022.03.22Kto odpowiada za wzrost cen na rynku nieruchomości?
2022.03.22Jak powinna przebiegać integracja pracowników? Firmy wybierają dziś trzy główne nurty.
2022.03.22Niemal ¼ rekruterów uważa, że oczekiwania płacowe pracowników IT są za wysokie. 82 proc. ekspertów z branży zarabia ponad 8 tys. zł netto - raport No Fluff Jobs
2022.03.22Budowanie świadomości marki w obszarze B2B – gra o wysoką stawkę?
2022.03.21Volkswagen Financial Services wspiera strażaków w niesieniu pomocy uchodźcom
2022.03.21Biznes dla klimatu – zielony Wavin
2022.03.21Tylko w 2021 r. 120 tys. sklepów poszerzyło swoją działalność o kanał online - o 70 proc. więcej niż rok wcześniej. Rynek sprzedaży online w Polsce to już ćwierć miliona firm
2022.03.21Marek Roguszka nowym Prezesem Exide Technologies S.A., Maciej Zalita Członkiem Zarządu Spółki
2022.03.21YOUSIGN wchodzi do Polski – firma chce wyznaczać nowe standardy w obszarze podpisu elektronicznego dla MŚP
2022.03.18Pomagasz Ukrainie i potrzebujesz aplikacji? Możesz ją mieć za darmo
2022.03.18Nowa kamera nasobna od Axis
2022.03.17MLP Group osiągnęło ponad 480 mln zł zysku netto
2022.03.17Porozmawiajmy o wodzie. Spotkanie w ramach 24. edycji konkursu KOŁO
2022.03.17Dlaczego system wizyjny to koszt nawet 30 tys. euro?
2022.03.17Laboratoria przyszłości szansą dla polskiej szkoły
2022.03.16Hale magazynowe mogą magazynować… również energię
2022.03.16Grupa Amica szacuje wyniki roku 2021
2022.03.16Olivia Prize 2021. Wręczono nagrody w kategoriach Olivia Business, Olivia Eco, Olivia Pro Bono i Olivia Impact
2022.03.16Automatyzacja THT – podstawa sukcesu to renomowani partnerzy
2022.03.15Pomoc na „pięć” – KiK wspiera Ukrainę 5 000 000 euro
2022.03.15Rynek biurowy zaczyna wychodzić na prostą
2022.03.14Roboty mobilne – odpowiedź na wyzwania rynkowe w przemyśle
2022.03.14Peakside i Partners Group udostępnili PCK magazyn w Warszawie na rzecz pomocy Ukraińcom
2022.03.14Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.






