
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Aktualności
Wykorzystanie ulgi na robotyzację – idealny moment na inwestycję w przedsiębiorstwie
2022.03.29EOS Poland dołącza do najemców Wola Retro
2022.03.29Multifunkcjonalność i elastyczność przyszłością obiektów komercyjnych
2022.03.29Prowadzenie ksiąg rachunkowych i nie tylko – oferta biura rachunkowego z Warszawy Śródmieścia
2022.03.29Elimen idzie po miliony
2022.03.29Tak zmieniały się wynagrodzenia na polskim rynku pracy od 2014 roku. Najwyższe wzrosty w sektorze IT
2022.03.29Wydrukować własne cztery kąty, czyli o trendach w aranżacji wnętrz w podcaście Canon
2022.03.28Komunikacja marki – jak dotrzeć do odbiorców B2B i B2C w cyfrowym świecie?
2022.03.28Przemysł 4.0 poszukuje developerów. Programiści i testerzy coraz bardziej potrzebni w projektach high tech
2022.03.26Smart i eco home – czy i dlaczego idea ekologii jest ważna w planowaniu inwestycji w nieruchomości?
2022.03.25BOCONCEPT ZAWIESZA SPRZEDAŻ NA TERENIE ROSJI
2022.03.25Test LeTID Fraunhofera potwierdza wytrzymałość modułów IBC SOLAR w ekstremalnych warunkach
2022.03.25System Print&Apply na linii produkcyjnej – poznaj zalety
2022.03.24Duże zmiany w kredytach hipotecznych od 1 kwietnia – co robić?
2022.03.24CUPRA zapowiada wprowadzenie nowego elektrycznego SUV-a
2022.03.24Pandemia nie zatrzymała inwestycji w zielone aktywa. EFL z trzycyfrową dynamiką
2022.03.24Worksmile otrzymał status Małej Instytucji Płatniczej - od teraz gotówka również może stać się benefitem
2022.03.24Powitaj wiosnę z Galerią Zaspa
2022.03.238 korzyści stosowania technologii RFID w handlu – czy znasz je wszystkie?
2022.03.23Coraz więcej kobiet w sektorze gier. Stanowią już 30 proc. pracowników branży
2022.03.23Czy deweloperzy będą waloryzować ceny mieszkań?
2022.03.23Rekordowa liczba zgłoszeń MUST HAVE 2022! Poznajcie laureatów
2022.03.23Za Armatis kolejny rok wzrostów, w planach dalsza ekspansja w Polsce
2022.03.23Gwiazdka z nieba dla najmłodszych w Porcie Łódź
2022.03.22Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.






