
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Aktualności
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02MŚP inwestują w AI, kompetencje pracowników nadal wyzwaniem. Wyniki raportu Sharp w Europie.
2025.12.02Świąteczna muzyka na żywo w G City Targówek – grudniowe soboty w towarzystwie rozśpiewanych elfów
2025.12.02Mikołaj rusza w świąteczny spacer po G City Reduta!
2025.12.02Mikołajki z Peppą i Georgem w G City Biała – trzy dni rodzinnej zabawy i świątecznej magii
2025.12.02Rusza budowa hali C1 w City Point Targówek
2025.12.02Apartamenty Portowa na finiszu
2025.12.02Uniq Logistic rośnie w parkach MLP Group, powierzchnia najmu prawie 50 tys. mkw.
2025.12.02Oficjalne otwarcie nowego salonu marki Alensa - jednego z europejskich liderów w branży optycznej
2025.12.01Piotr Lipko wzmocnił dział Pre-Sales w Brother Polska
2025.11.28CEVA Logistics rozszerza partnerstwo z Ferrari jako Premium Partner Scuderia Ferrari HP i Ferrari Hypercar
2025.11.28Jak świadomie czytać ofertę dewelopera?
2025.11.28Niepewny rynek, pewna inwestycja w branży okiennej
2025.11.27Obsługa klienta pod lupą regulatorów. USA i UE wymuszają przejrzystość AI w contact center
2025.11.26Operator logistyczny zwiększa wynajmowaną powierzchnię w MLP Group do ponad 34 tys. mkw.
2025.11.26Co trzeci prezes lub prezeska firmy w Polsce nie zna żadnego języka obcego. Najgorzej jest w mikrofirmach i rolnictwie
2025.11.26Konsumenci oczekują 50% rabatu w Black Friday. Aż 88% czeka z zakupami na czas promocji
2025.11.25Jak nowoczesna przestrzeń biurowa buduje dziś konkurencyjność firmy
2025.11.25Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.






