informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Etykiety Etisoft z certyfikatem FSC powstają już w pięciu zakładach produkcyjnych

2021.09.20
Technologie

Automatyzacja procesów przemysłowych – kiedy to się opłaca?

2021.09.20
Moto

Ekofloty w Polsce nabiorą prędkości dzięki EFL

2021.09.20
Wydarzenia

Ideal Standard zaprasza do Londynu na premierę nowej umywalki

2021.09.17
CSR

Wernisaż prac dzieci i młodzieży z powiatu otwockiego. Pokazali, czym jest upcykling

2021.09.17
CSR

Dzień Dzikiej Flory, Fauny i Naturalnych Siedlisk. Warto dbać o przyrodę każdego dnia

2021.09.17
CSR

Oddychający mural wspiera środowisko w ramach kampanii No Fluff Jobs

2021.09.16
Wydarzenia

Akcja „IT Heroes – bohaterowie codzienności” – No Fluff Jobs startuje z nową kampanią wizerunkową i oddychającym muralem

2021.09.16
Wydarzenia

Port Łódź na weekend. Dbamy o zdrowie i sprzątamy świat!

2021.09.16
Wiadomości

Cimpress inwestuje w technologię Canon, by utrzymać pozycję lidera w rozwijającej się branży druku on-line

2021.09.16
Wydarzenia

SunSol i Miasto Gdańsk zapraszają na Dzień Elektromobilności

2021.09.15
CSR

Zielona energia w Polsce jeszcze silniejsza. Nagrodzono najlepsze marki, które wiedzą, jak rozwijać sektor nad Wisłą

2021.09.14
Nieruchomości

Grupa INPRO zwiększa efektywność biznesu

2021.09.14
Giełda

Debiut obligacji firmy PROFBUD na rynku Catalyst – kamień milowy w rozwoju grupy kapitałowej

2021.09.14
Finanse

Wynagrodzenia w branży IT w Europie Środkowo-Wschodniej. Czesi z największym odsetkiem zarabiających powyżej 16 tys. złotych. Polska w czołówce – raport No Fluff Jobs

2021.09.14
CSR

Posadź las z EFL! Warmia zyska 30 tysięcy drzew

2021.09.14
Finanse

Hazard w Polsce w obliczu restrykcyjnych przepisów

2021.09.13
Nieruchomości

Mieszkania premium idą w górę

2021.09.13
Technologie

Polska innowacja do zabezpieczenia infrastruktury krytycznej: łączność 4G/5G w sytuacjach kryzysowych

2021.09.13
HR

Anna Goławska szefową nowego działu w Magazynie Businesswoman&life

2021.09.13
CSR

Pomysł na imprezę firmową, który sprzyjać będzie budowaniu relacji? Sprawdź TOP 5 propozycji

2021.09.13
Wiadomości

Przyszłość esportu: czy może być to kolejna dyscyplina olimpijska?

2021.09.13
HR

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego. Na jakie aspekty warto położyć nacisk?

2021.09.10
Wiadomości

Grupa EFL i Asseco tworzą cyfrowe rozwiązania dla MŚP

2021.09.09

Komentarze i opinie

/ 2021.02.03

To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli

Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe