
Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
Aktualności
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
2025.11.14ClassTrucks - ukryte koszty flot mieszanych: standaryzacja pozwala na oszczędności
2025.11.14Girteka o sytuacji w transporcie drogowym: rynek się rozgrzewa a przyszłość zależy od zachowania równowagi
2025.11.14Trina Storage podpisuje umowę dotyczącą jednego z największych projektów bateryjnego magazynu energii w Grecji
2025.11.14Stabilny rozwój i mocne wyniki finansowe - MLP Group z 28% wzrostem FFO po 3Q’25
2025.11.14Straty nieznane i kradzieże w polskim handlu – wyniki badania SGH i Checkpoint Systems
2025.11.13Lena Lighting oficjalnym partnerem RELUX Software
2025.11.13Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
2025.11.13Świąteczny Przystanek w G City Plejada – czas na kreatywne przygotowania do Świąt!
2025.11.12Magiczne warsztaty świąteczne w G City Reduta – stwórz własną ozdobę choinkową!
2025.11.12Jak specjalizacja usług wpływa na potrzeby biurowe sektora BPO/SSC
2025.11.10Wpadnij do świata Paliona – tylko w G City Promenada!
2025.11.07Biuro przyszłości – inteligentne, elastyczne i empatyczne
2025.11.07ECE Work & Live i GH Development tworzą strategiczne joint venture na polskim rynku mieszkaniowym
2025.11.07NDI Development rozpoczyna kluczową inwestycję na Pomorzu. Ponad połowa mieszkań w I etapie Cukrowni sprzedana przed startem budowy.
2025.11.06Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.






