
Wakacje - czy to dobra pora na początek inwestycji?
Pięć największych zagrożeń dla infrastruktury cyfrowej w czasach kryzysu
Ukraiński urząd z oddziałem w Blue Office
Czy Polacy ufają fachowcom? Grupa Atlas sprawdziła, jak remontujemy domy i mieszkania
Aktualności
Najlepsza inwestycja kobiety sukcesu? Inwestycja w siebie!
2022.07.27Czym kraje będą zastępowały węgiel i gaz?
2022.07.27Osiedla przyszłości – co planują deweloperzy?
2022.07.27Walka o klimat będzie tańsza niż jej brak
2022.07.27Polscy przedsiębiorcy coraz mniej boją się koronawirusa, a coraz bardziej wojny
2022.07.27Czy Polacy to domatorzy? Sprawdzamy!
2022.07.27Kolejna firma przy wsparciu Volkswagen Financial Services unowocześnia flotę o auta elektryczne
2022.07.26Volkswagen Financial Services odświeża ofertę pakietów przeglądów serwisowych
2022.07.26W ciągu roku liczba ofert pracy w branży IT wzrosła o blisko 100 proc., zarobki coraz wyższe – w obszarach nieprogramistycznych nawet do 21 tys. złotych. Podsumowanie I połowy 2022 roku w IT od No Fluff Jobs
2022.07.26Przy ul. Fabrycznej we Wrocławiu powstaje zielony akademik. Na dachach tarasy z roślinami, w części podziemnej parkingi dla rowerów
2022.07.25Agencja pracy — jakie usługi oferuje?
2022.07.25DŁUŻNICY NA WAKACJACH: “DZIEŃ DOBRY, ZAPŁACĘ JUTRO!”
2022.07.25Canon po raz siódmy ze złotym medalem EcoVadis. To wyróżnienie działań firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju
2022.07.25Bezpłatna mammografia w ETC Swarzędz
2022.07.25Frost & Sullivan przyznał nagrodę firmie TomTom
2022.07.22Warszawa przestała być liderem w wysokości stawek oferowanym specjalistom IT - Raport inhire.io IT MARKET SNAPSHOT Q2 2022 -
2022.07.22Jak przygotować wdrożenie systemów transportu w magazynach wielkopowierzchniowych?
2022.07.21Jak zostać liderem? Sprawdź poniższe wskazówki.
2022.07.21Konsument 4.0. Kim jest i czego oczekuje?
2022.07.21Bez tych 5 akcesoriów odpoczynek się nie uda! Oto krótki poradnik urlopowicza
2022.07.21Czas na PRS
2022.07.21Oczyszczacz powietrza na ścianę do biura
2022.07.21Biznes w erze Everything-as-a-Service (XaaS)
2022.07.21Barometr EFL na III kwartał: inwestycje stanęły w miejscu, sprzedaż spada. Tak źle z MŚP nie było od ponad 2 lat
2022.07.20Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
