
Dom Development rozpoczął budowę trzeciego etapu Osiedla Zielna
Zebra Technologies prezentuje "Potrójny Klucz" do przyszłości bezpieczeństwa publicznego
Likopen naturalny „odkurzacz” twojego organizmu
Nowy kapitał, napływający do Polski celuje w tańsze aktywa
Aktualności
P&G i Carrefour Polska dla Fundacji Polsat - wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu „Podaruj Dzieciom Słońce”
2023.05.11Zebra Technologies rozwija specjalizację robotyki mobilnej dla swoich partnerów
2023.05.11Branża rozrywkowa łakomym kąskiem dla inwestorów
2023.05.11Już 40 proc. freelancerów w branży IT świadczy usługi dla co najmniej dwóch klientów jednocześnie. Nowe dane No Fluff Jobs
2023.05.11Firmy transportowe przyspieszają, ale coraz częściej boją się inflacji
2023.05.11Dobre praktyki w projektowaniu z wykorzystaniem światła dziennego
2023.05.10W Europie spadło tempo powstawania jednorożców
2023.05.10Ruszyła budowa VIII etapu inwestycji Grzegórzecka 77
2023.05.09Girteka kontynuuje proces transformacji cyfrowej
2023.05.09Grupa Transition Technologies kontynuuje trend wzrostowy w pierwszym kwartale 2023 r.
2023.05.09Ruszyła sprzedaż Victoria Apartments II Prestiżowe osiedle nad jeziorem Dąbie z własną mariną
2023.05.09Christopher Smith objął stanowisko Head of Portfolio Management CEE w Peakside Capital Advisors
2023.05.08Nowe technologie pomagają producentom leków zapewnić większą elastyczność i efektywność produkcji
2023.05.08Aż ¼ Polaków nie czyta regulaminów wydarzeń, jest to spadek o 15 proc. w ciągu roku - a to, co dla nas najważniejsze, to RODO. Nowe dane ClickMeeting
2023.05.08Krzysztof Lewiński z Armatis z tytułem „Tygrysa Biznesu”
2023.05.08Najważniejsze otwarcie tej wiosny ─ sieć Woolworth zaprasza do Krakowa
2023.05.05Czy można dotrzeć do 80 procent społeczeństwa z reklamą?
2023.04.28Współpraca biznesowa w stylu "eko". Dlaczego zyskuje na znaczeniu?
2023.04.28Uroczysta gala drugiej edycji konkursu Paradyż Designers za nami
2023.04.28One Stop Shop na rynku nieruchomości
2023.04.28Oferta TRUCK CARE rozwiązaniem problemów z wywozem śmieci
2023.04.28Grupa INPRO w 2022 roku poprawiła rentowność
2023.04.27Najpopularniejsze polskie kurorty wciąż w zasięgu
2023.04.27CEVA Logistics o wyzwaniach rynku frachtu lotniczego
2023.04.27Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
