informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

CSR

P&G i Carrefour Polska dla Fundacji Polsat - wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu „Podaruj Dzieciom Słońce”

2023.05.11
Technologie

Zebra Technologies rozwija specjalizację robotyki mobilnej dla swoich partnerów

2023.05.11
Wiadomości

Branża rozrywkowa łakomym kąskiem dla inwestorów

2023.05.11
HR

Już 40 proc. freelancerów w branży IT świadczy usługi dla co najmniej dwóch klientów jednocześnie. Nowe dane No Fluff Jobs

2023.05.11
Finanse

Firmy transportowe przyspieszają, ale coraz częściej boją się inflacji

2023.05.11
Wiadomości

Dobre praktyki w projektowaniu z wykorzystaniem światła dziennego

2023.05.10
Technologie

W Europie spadło tempo powstawania jednorożców

2023.05.10
Nieruchomości

Ruszyła budowa VIII etapu inwestycji Grzegórzecka 77

2023.05.09
Technologie

Girteka kontynuuje proces transformacji cyfrowej

2023.05.09
Wyniki finansowe

Grupa Transition Technologies kontynuuje trend wzrostowy w pierwszym kwartale 2023 r.

2023.05.09
Nieruchomości

Ruszyła sprzedaż Victoria Apartments II Prestiżowe osiedle nad jeziorem Dąbie z własną mariną

2023.05.09
HR

Christopher Smith objął stanowisko Head of Portfolio Management CEE w Peakside Capital Advisors

2023.05.08
Med-Tech

Nowe technologie pomagają producentom leków zapewnić większą elastyczność i efektywność produkcji

2023.05.08
Wiadomości

Aż ¼ Polaków nie czyta regulaminów wydarzeń, jest to spadek o 15 proc. w ciągu roku - a to, co dla nas najważniejsze, to RODO. Nowe dane ClickMeeting

2023.05.08
Nagrody

Krzysztof Lewiński z Armatis z tytułem „Tygrysa Biznesu”

2023.05.08
Wydarzenia

Najważniejsze otwarcie tej wiosny ─ sieć Woolworth zaprasza do Krakowa

2023.05.05
Wiadomości

Czy można dotrzeć do 80 procent społeczeństwa z reklamą?

2023.04.28
CSR

Współpraca biznesowa w stylu "eko". Dlaczego zyskuje na znaczeniu?

2023.04.28
Wydarzenia

Uroczysta gala drugiej edycji konkursu Paradyż Designers za nami

2023.04.28
Nieruchomości

One Stop Shop na rynku nieruchomości

2023.04.28
Moto

Oferta TRUCK CARE rozwiązaniem problemów z wywozem śmieci

2023.04.28
Nieruchomości

Grupa INPRO w 2022 roku poprawiła rentowność

2023.04.27
Nieruchomości

Najpopularniejsze polskie kurorty wciąż w zasięgu

2023.04.27
Technologie

CEVA Logistics o wyzwaniach rynku frachtu lotniczego

2023.04.27

Komentarze i opinie

/ 2021.02.03

To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli

Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe