
Program „Mój elektryk”: ponad 100 wniosków klientów VW FS rozpatrzonych pozytywnie
Poznaliśmy zwycięzców międzynarodowego konkursu make me!
Polskie firmy zwiększają liczbę aut flotowych. Sieć serwisów samochodowych na tym zyska?
Jakie są podatki w Niemczech? Najpopularniejsze obciążenia fiskalne
Aktualności
Dobry program do wystawienia faktury vat
2022.04.12Związek POiD w debacie na temat rynku pracy i szkolnictwa w czasie Kongresu Budownictwa Polskiego
2022.04.11Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne
2022.04.11Roboty lutownicze - sposób na podniesienie jakości i redukcję kosztów
2022.04.09Magazyny na wagę złota
2022.04.08Znakowanie opakowań – zalety aplikacji etykiet
2022.04.08Karol Dzięcioł dołącza do zespołu Develii
2022.04.07Wsparcie dla firm, które prowadziły działania handlowe na Wschodzie
2022.04.07Zbadaj się za darmo w Galerii Zaspa
2022.04.06Najbardziej Pożądani Pracodawcy w Polsce – znamy laureatów rankingu firmy Antal
2022.04.05Znamy finalistki XIII edycji konkursu Bizneswoman Roku. Padł rekord liczby nominacji - ponad 1300, o ⅓ więcej niż w ubiegłym roku
2022.04.05Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne
2022.04.05WXCA z nagrodą za wnętrza Pawilonu Polski na Expo 2020 w Dubaju!
2022.04.05Roboty mobilne Etisfot Smart Solutions wyróżnione w konkursie „(R)ewolucja przemysłowa”
2022.04.04Strona wizytówka za 999 zł netto, a w cenie wszystko? Tak to możliwe z Papillon Media!
2022.04.04Wielki sukces Lena Lighting – podwójny Red Dot dla producenta oświetlenia z Wielkopolski
2022.04.04Łódź Design Festival: zbuduj pływającą wyspę!
2022.04.04Nowoczesne budownictwo biurowe – nie tylko generuje, ale produkuje
2022.04.01Drużyna z Bielska Podlaskiego zwycięzcą pierwszej polskiej edycji programu Solve for Tomorrow
2022.03.31TomTom dołącza do MIH Consortium
2022.03.31Profbud Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legii Warszawa
2022.03.30Elastyczność i modularność w procesie produkcyjnym a usługi EMS
2022.03.30Wyjątkowa ciężarówka SHAMIR Polska rusza w trasę, by zbadać wzrok uchodźcom z Ukrainy. Przebada wzrok nawet 12 000 osób!
2022.03.30Wykorzystanie ulgi na robotyzację – idealny moment na inwestycję w przedsiębiorstwie
2022.03.29Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
