Nietypowe formy inwestycji – co przyniesie 2024 rok?
Koniec ery domów od deweloperów? Co kupują klienci
Wyzwania i możliwości deep tech w 2024 roku
DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka
Aktualności
Netia najmocniej angażuje
2014.05.22Lenovo wyprzedza branżę w iv kwartale i w pełnym roku 2013/14
2014.05.22SFERIS sponsorem Sferis KnockOut Promotions
2014.05.21Prezes Arcusa „Zdobywcą Rynku” 2014
2014.05.21Yahoo prowadzi zaawansowane rozmowy ws. zakupu RayV (wideo)
2014.05.21ZOTAC zaprasza na Computex 2014
2014.05.21JBL Triathlon Sieraków tuż, tuż
2014.05.20TYNKBUD-1 z nową inwestycją na Woli
2014.05.20Wymierne korzyści termomodernizacji
2014.05.20Fabryka Konica Minolta z ''zielony'' certyfikatem drugiego stopnia
2014.05.20Media Expert chwali się wynikami odwiedzin sklepu internetowego
2014.05.20Domalux wsparł Mistrzów Parkietu
2014.05.20Globalni inwestorzy silnie zainteresowani polskim rynkiem nieruchomości
2014.05.20GoPro coraz bliżej giełdy...
2014.05.20Plextor zaprasza na Computex 2014
2014.05.19Google chce kupić Twitcha
2014.05.19Dominik Libicki w Zarządzie Polkomtel Sp. z o.o.
2014.05.18Libet partnerem SARP
2014.05.17Impakt i Natec nominowani do nagrody ''Złoty As IT''
2014.05.17Zakończył się Open Source Day 2014
2014.05.16Microsoft i LPI wspólnie na rzecz rozwoju kompetencji specjalistów IT
2014.05.16Samsung wyposażył szkołę gotowania Little Chef
2014.05.16Bonair zaprasza na webinarium dotyczące zarządzania aktywami
2014.05.16Nowa Lumia od Ingram Micro Poland
2014.05.16Komentarze i opinie
/ 2023.06.27
Jak zmienić kulturę organizacyjną firmy i zmaksymalizować jej potencjał
Zarządzanie kulturą organizacyjną stało się kluczowym elementem sukcesu rynkowego firm. Liderzy i menedżerowie starają się tworzyć inspirujące i przyjazne środowiska pracy, promować otwartą komunikację, dawać pracownikom większą autonomię oraz wspierać rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja
Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz
/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.
/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.