
Jak zmieniły się preferencje kupców na rynku nieruchomości?
Contec S.A. pozyskał od inwestorów blisko 50 mln złotych
Największa dostępna baza surowców z certyfikatem UL w Polsce
Czy rząd rozszerzy dofinansowanie na pompy ciepła i fotowoltaikę?
Aktualności
WEBCOM wchodzi na polski rynek i dołącza do grona Partnerów Microsoft
2013.02.18Bert Nordberg otrzymał propozycję objęcia stanowiska w zarządzie AB Electrolux
2013.02.15Jim Balsillie były CEO RIM (teraz BlackBerry) wyprzedał udziały w BlackBerry
2013.02.14Wyniki finansowe Nvidia - 1.1 mld $ przychodu, 174 mln $ zysku w Q4 2013
2013.02.14Apple obniża ceny MacBooków z wyświetlaczem Retina nawet o 200$
2013.02.13Nokia sprzedaje campus Peltola w Oulu za 30 mln Euro
2013.02.12Netia wygrała duży przetarg u Agencji Rynku Rolnego
2013.02.08Sony opublikowało wyniki finansowe za Q3 roku fiskalnego 2012
2013.02.07Udał się Dell... a raczej deal. Całość transakcji zamknie się w 24.4 mld $
2013.02.05Połączenie Polkomtelu ze Spartan Capital Holdings
2013.02.04HTC prognozuje dalsze spadki i zmniejszanie udziałów w rynku
2013.02.04Whirlpool - wyniki finansowe za Q4 i cały rok 2012
2013.02.01Sharp - zysk w Q3. Jednak prognozy na przyszłość mało optymistyczne
2013.02.01Dzięki cięciom kosztów i słabszemu jenowi Panasonic zaczyna zarabiać
2013.02.01Electrolux opublikował wyniki finansowe za 2012 rok
2013.02.01Zelmer - terminy publikacji raportów okresowych w 2013 r.
2013.02.01Toshiba - wyniki finansowe za Q3 2012
2013.01.31Qualcomm - rekordowe wyniki finansowe za Q1 2013
2013.01.30Facebook - dobre wyniki finansowe za Q4 2012 i cały rok 2012
2013.01.30Lenovo - wyniki finansowe za Q3 roku finansowego 2012/2013
2013.01.30LG - wyniki finansowe za Q4 i cały rok finansowy 2012
2013.01.30Philips kończy z DVD i elektroniką konsumencką. Firma skupi się na produktach zdrowotnych i oświetleniu
2013.01.29Nokia planuje zainwestować 250 mln $ w fundusz dla mobilnych start'upów
2013.01.29Netgear kupuje AirCard od Sierra Wireless za 144.5 mln $
2013.01.29Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
