
Jak zmieniły się preferencje kupców na rynku nieruchomości?
Contec S.A. pozyskał od inwestorów blisko 50 mln złotych
Największa dostępna baza surowców z certyfikatem UL w Polsce
Czy rząd rozszerzy dofinansowanie na pompy ciepła i fotowoltaikę?
Aktualności
Google chce kupić WhatsApp za 1 mld USD
2013.04.08Zyski Samsunga w Q1 sięgnęły 7.7 mld USD
2013.04.05BlackBerry - wyniki finansowe za IV kwartał i rok fiskalny 2013
2013.03.28Spółka AB rozpoczęła współpracę z firmą OCZ Technology
2013.03.27BSH przejmuje kontrolę nad spółką Zelmer
2013.03.25Wyniki finansowe Grupy Infovide-Matrix za 2012 rok
2013.03.21Ostatnia szansa na zwrot VAT-u za materiały budowlane
2013.03.20Wyniki Polkomtel Sp. z o.o. za 2012 r
2013.03.20Yahoo prowadzi rozmowy w sprawie zakupu Dailymotion
2013.03.20Canon i Océ w procesie integracji
2013.03.18Esther Berrozpe: pierwsza kobieta na stanowisku prezesa w firmie Whirlpool
2013.03.16Trzy banki udzielą kredytu firmie Sharp (w sumie na kwotę 30 mld jenów)
2013.03.14BlackBerry: "Mamy milionowe zamówienie na nowe smartfony"
2013.03.14Xerox przejmuje firmę Impika
2013.03.12Porządki Google w Motoroli - 1.200 osób straci pracę
2013.03.08Sharp rozmawia z Samsungiem ws. inwestycji
2013.03.06IKEA i energetyczne plany
2013.03.01Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży AB S.A. w H1 2012/13
2013.02.28Panasonic - czy będą cięcia również wśród Członków Zarządu?
2013.02.26Roczny dochód HUAWEI Device w 2012 roku wyniósł 7.5 miliarda USD
2013.02.26Olympus potwierdza - Sony naszym największym udziałowcem
2013.02.25CEO Toshiba Norio Sasaki do wymiany
2013.02.23Netia ogłosiła wyniki finansowe za IV kw. i cały 2012 rok
2013.02.21Dell w Q4 2013 - 14.3 mld $ przychodu / rok do roku spadek o 31%
2013.02.20Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
