
Pracować inaczej, czyli jak stworzyć miejsce pracy, które pracownicy pokochają
Zaburzenia czucia, przewlekłe zmęczenie: pierwsze objawy SM mogą być dyskretne
Platforma analityczna SAS Viya jest zoptymalizowana w porównaniu do konkurencji
III etap kompleksu Sol Marina już w sprzedaży!
Aktualności
Sharp - zysk w Q3. Jednak prognozy na przyszłość mało optymistyczne
2013.02.01Dzięki cięciom kosztów i słabszemu jenowi Panasonic zaczyna zarabiać
2013.02.01Electrolux opublikował wyniki finansowe za 2012 rok
2013.02.01Zelmer - terminy publikacji raportów okresowych w 2013 r.
2013.02.01Toshiba - wyniki finansowe za Q3 2012
2013.01.31Qualcomm - rekordowe wyniki finansowe za Q1 2013
2013.01.30Facebook - dobre wyniki finansowe za Q4 2012 i cały rok 2012
2013.01.30Lenovo - wyniki finansowe za Q3 roku finansowego 2012/2013
2013.01.30LG - wyniki finansowe za Q4 i cały rok finansowy 2012
2013.01.30Philips kończy z DVD i elektroniką konsumencką. Firma skupi się na produktach zdrowotnych i oświetleniu
2013.01.29Nokia planuje zainwestować 250 mln $ w fundusz dla mobilnych start'upów
2013.01.29Netgear kupuje AirCard od Sierra Wireless za 144.5 mln $
2013.01.29Belkin chce kupić Linksys od Cisco
2013.01.28Netia po raz czwarty w składzie indeksu spółek odpowiedzialnych - RESPECT Index
2013.01.24Logitech - rozczarowujące wyniki za Q3, czyli będą zmiany
2013.01.24Apple ogłosiło wyniki za Q1 2013 - rekordowe 54.5 mld USD
2013.01.23Grupa IKEA ogłasza globalne wyniki za rok finansowy 2012
2013.01.23Świetne wyniki Google za Q4 2012
2013.01.23AMD - słabsze wyniki finansowe za Q4 2012 i cały rok 2012
2013.01.23Microsoft chce zainwestować w firmę Dell do 3 mld $
2013.01.22Lenovo i EMC powołują spółkę
2013.01.22Wyniki Huawei za 2012 - 2.5 mld $ zysku, rynek smartfonów wciąż wyzwaniem
2013.01.21Sony sprzedaje siedzibę w Nowym Jorku za 1.1 mld $...
2013.01.18Intel: Wyniki finansowe za Q4 2012 i cały 2012 rok
2013.01.17Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
