
Jak zmieniły się preferencje kupców na rynku nieruchomości?
Contec S.A. pozyskał od inwestorów blisko 50 mln złotych
Największa dostępna baza surowców z certyfikatem UL w Polsce
Czy rząd rozszerzy dofinansowanie na pompy ciepła i fotowoltaikę?
Aktualności
Aiton Caldwell - wyniki finansowe za Q4 2011
2012.02.15Dokopać leżącemu? A dlaczego by nie!
2012.02.15Acer: Q4 - gorszy zysk netto, roczna strata sięgnęłą 212 mln $
2012.02.15Będą zmiany w zarządzie Electroluxa
2012.02.15Samsung zastanawia się co dalej z LCD
2012.02.14GrupaTP przedstawiła wyniki finansowe za Q4 i cały 2011
2012.02.14Rynek elektroniki użytkowej w 'Stanach' w 2011
2012.02.14Akcje Apple przekroczyły kolejną magiczną granicę
2012.02.14Google dostało zielone światło
2012.02.13Przewidywana roczna strata sięgnie ponad 412 mln $
2012.02.13ACTION S.A. zawarł umowę dystrybucyjną z Lenovo Polska
2012.02.10Bye, bye Kodaku
2012.02.09Lenovo: 54% wzrost sprzedaży w Q3 2011
2012.02.09Nokia planuje kolejne zwolnienia
2012.02.08Acer chce zaskarżyć Lanciego
2012.02.07ZTE coraz chętniej zerka ku Europie
2012.02.07HTC: Wyniki finansowe za 2011, prognozy na Q1 2012
2012.02.06Super Bowl = Super okno wystawowe
2012.02.06Marc Durcan nowym CEO Micron Technology
2012.02.05'Mała podwyżka' dla Virgini Rometty
2012.02.04Ricoh koryguje swoje prognozy
2012.02.03Nikon - wyniki finansowe za Q3 2011 i cały 2011
2012.02.03Miliarder z Hong Kongu kupuje Orange Austria
2012.02.03Quo vadis Panasonic? Rekordowe straty i słabe perspektywy na przyszłość
2012.02.03Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
