
Jak zmieniły się preferencje kupców na rynku nieruchomości?
Contec S.A. pozyskał od inwestorów blisko 50 mln złotych
Największa dostępna baza surowców z certyfikatem UL w Polsce
Czy rząd rozszerzy dofinansowanie na pompy ciepła i fotowoltaikę?
Aktualności
Cyfrowy Polsat kupuje iple za 150 mln
2012.03.12NFI Midas podpisał umowę z Polkomtelem
2012.03.12WD finalizuje przejęcie Hitachi Global StorageTechnologies
2012.03.09Najbogatsi ludzie na świecie - branża hi-tech ma się dobrze
2012.03.08Modecom rusza na podbój Bliskiego Wschodu
2012.03.05Electrolux - roczne sprawozdanie za 2011
2012.03.02Kodak sprzedaje serwis fotograficzny on-line za 23.8 mln $
2012.03.02Konica Minolta i Komori podpisały umowę o sprzedaży produktów
2012.03.01Actina Solar - znaczący wzrost sprzedaży w 2011
2012.02.29Play - wyniki finansowe za 2011
2012.02.29Kazuhiro Tsuga nowym prezydentem Panasonica
2012.02.28HP - wyniki finansowe za Q1 2012
2012.02.23Dell - wyniki finansowe słabsze od oczekiwanych
2012.02.22Fujitsu chce zwojować Europę
2012.02.20Również Twitter ruszył z reklamami
2012.02.17Samsung pierwszym reklamodawcą Skype w Polsce
2012.02.17Polityka cenowa jako potężne narzędzie w rękach firmy - bezpłatna konferencja Deloitte
2012.02.17Polskie firmy stawiają na wzrost przychodów, a nie cięcie kosztów
2012.02.17Aresztowania w Olympusie
2012.02.16Wyniki finansowe Nvidia - 12.8% roczny wzrost przychodów
2012.02.16Sony przejmuje udziały w Sony Ericsson - powstaje Sony Mobile Communications
2012.02.16Cisco przeciwne tak 'łatwemu' przejęciu Skype'a przez Microsoft
2012.02.15Kaspersky Lab - podsumowanie roku 2011
2012.02.15Alda - wyniki finansowe za Q4 2011
2012.02.15Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
